سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۰:۰۰May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 2 دی 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 دی 1399 خبرگزاری تقریب 2 دی 1399 خبرگزاری تقریب 3 دی 1399 خبرگزاری تقریب 4 دی 1399 خبرگزاری تقریب 5 دی 1399 خبرگزاری تقریب 6 دی 1399 خبرگزاری تقریب 7 دی 1399 خبرگزاری تقریب 8 دی 1399 خبرگزاری تقریب 9 دی 1399 خبرگزاری تقریب 10 دی 1399 خبرگزاری تقریب 11 دی 1399 خبرگزاری تقریب 12 دی 1399 خبرگزاری تقریب 13 دی 1399 خبرگزاری تقریب 14 دی 1399 خبرگزاری تقریب 15 دی 1399 خبرگزاری تقریب 16 دی 1399 خبرگزاری تقریب 17 دی 1399 خبرگزاری تقریب 18 دی 1399 خبرگزاری تقریب 19 دی 1399 خبرگزاری تقریب 20 دی 1399 خبرگزاری تقریب 21 دی 1399 خبرگزاری تقریب 22 دی 1399 خبرگزاری تقریب 23 دی 1399 خبرگزاری تقریب 24 دی 1399 خبرگزاری تقریب 25 دی 1399 خبرگزاری تقریب 26 دی 1399 خبرگزاری تقریب 27 دی 1399 خبرگزاری تقریب 28 دی 1399 خبرگزاری تقریب 29 دی 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 134 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 54 هزار و 574 نفر رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۸    
مسجد جامع اصفهان که آن را به مسجد جمعه یا مسجد عتیق هم می شناسند، یکی از مشهورترین مساجد ایران است. این مسجد شهرتش را از سبک جدید معماری که به مسجد ایرانی معروف است، گرفته است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۲    
به تازگی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تصاویری از دیدارهای غیر رسمی رهبر انقلاب در روزهای پنجشنبه منتشر کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۸    
پوستر پویش بین المللی نسل سلیمانی با هدف نشان دادن خروش انقلابی علاقه مندان و دلسپردگان به جبهه مقاومت، برای انتقام خواهی از قاتلان سردارحاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس رونمایی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۵:۴۲    
با حکم معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الله ناظری سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان، بعنوان دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی منصوب شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۰    
مراسم اختتامیه بیست وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز دوم دی ماه با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت و حجت الاسلام والمسلمین سیدسعیدرضا عاملی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۴    
مسیحیان در کشورهای مختلف جهان در حالی امسال به استقبال کریسمس و سال نو میلادی می روند که بابانوئل با ظاهری متفاوت همراه با ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در جمع مردم حضور پیدا می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۶    
هودیان، دهستانی در 55 کیلومتری شهرستان دلگانِ استان سیستان و بلوچستان است. با این که بیشتر مردم هودیان فقیر و کم درآمد هستند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۶    
ترجمه کتاب های تاریخ ادب فارسی از احمد تمیم داری و از گذشته ادبی ایران از آثار عبدالحسین زرین کوب که به همت مؤسسه بین المللی الهدی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از زبان فارسی به زبان عربی ترجمه شده ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۱    
قایق رانی ورزشی است که به صورت تک نفره و گروهی در آب ها انجام میشود . قایق رانی کایاک نام رشته ایی است که قایق ران به تنهایی با قایقش به این ورزش می پردازد مجید جواهری ورزشکار 27 ساله مشهدی در رشته ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۶    
همزمان با چهاردهمین سالگرد تاسیس بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) 28 هزار پروژه استانی به صورت وبینار با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و محمد مخبر رییس ستاد اجرایی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۰    
امسال برای نخستین بار و به دلیل شیوع کرونا یک جشنواره تئاتری مهم در عرصه مقاومت و دفاع مقدس به صورت آنلاین و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۸    
داوطلبان سازمان جهانی "حسین کیست؟" با برپایی کمپینی در آستانه کریسمس به نیازمندان کمک کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۷:۵۹    
شهردار بغداد اعلام کرد به زودی موزه و بنای یادبودی برای مستند سازی جنایات داعش علیه ایزدیان این کشور ساخته می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۵:۵۳    
شمار قابل توجهی از کابران عرب در توییتر در اعتراض به اقدامات امارات از جمله عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و جنگ علیه یمن، کمپین تحریم کالاهای این کشور را راه اندازی کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۲:۳۸    
یک مسئول سابق سازمان حقوق بشر جهانی، گفت که محمد بن زاید ولی عهد امارات در سال 2011 به واسطه یک رئیس بانک، مبلغ دو میلیون دلار به این سازمان رشوه داده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۱:۴۲    
وزارت امور خارجه تونس روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده درباره قصد این کشور برای سازش با رژیم صهیونیستی کذب و بی پایه و اساس است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۰:۲۷    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر این که اراده سیاسی برای گسترش روابط تهران و باکو در عالی ترین سطوح وجود دارد، گفت: مرز ایران و جمهوری آذربایجان همواره مرز صلح و دوستی بوده و هست.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۳:۵۴    
گزارشی درباره نظر مردم طرابلس، شهر سنی نشین شمال لبنان درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مشاهده می کنید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۴    
رئیس فراکسیون مسیحی بابلیون در پارلمان عراق ثبات کنونی عراق را مرهون جانفشانی های فرماندهان شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۰    
نخستین کنگره بین المللی مکتب شهید سلیمانی امروز سه شنبه در دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۸    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد ملل متحد در نشست شورای امنیت در مورد عدم اشاعه: اجرای قطعنامه 2231 شورای امنیت گفت: اجازه نخواهیم داد امنیت و توانمندی دفاعی متعارف مان به خطر افتاده ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۲    
نماینده اتحادیه اروپا در سازمان ملل در نشست مجازی امروز شورای امنیت در خصوص ارائه گزارش 6 ماهه درباره اجرای قطعنامه 2231 تأکید کرد: از اعمال دوباره تحریم ها توسط آمریکا علیه تهران متأسفیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: صدا و سیما رسانه ای فراگیر و پیام رسان است و باید جامع نگری مذهبی و قومیتی استان در این مرکز همواره مدنظر باشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۵    
معاون دبیرکل سازمان ملل امروز در نشست مجازی شورای امنیت در خصوص ارائه گزارش شش ماهه درباره اجرای قطعنامه 2231 (قطعنامه برجام) اعلام کرد: گوترش خواستار حفظ روابط تجاری کشورها با ایران است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۱:۲۴    
تحلیلگر معروف بین المللی با اشاره به شیوع نوع جدید ویروس کرونا در انگلیس و ناتوانی دولت این کشور در کنترل آن، اعلام کرد: راز بزرگی وجود دارد که از ما مخفی نگه داشته شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۴    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز از وضع تحریم هایی علیه 7 فرد و 10 نهاد سوری از جمله همسر بشار اسد و بانک مرکزی این کشور خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۳    
زمان برگزاری همایش علمی علامه امینی به بعد از کرونا موکول شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۲    
سرپرست وزارت دفاع آمریکا امروز با محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان دیدار کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۰۴    
هیئت آمریکایی - اسرائیلی امروز، سه شنبه در اولین پرواز مستقیم از تل آویو وارد رباط پایتخت مراکش شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۰۴    
با رسیدن روزهای پایانی دولت ترامپ و همزمانی این مسئله با روزهای پیش از انتخابات زودهنگام پارلمان یا همان کنست اسرائیل، ماجراجویی صهیونیست ها در منطقه و حتی داخل ایران دور از انتظار نیست.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۹:۵۸    
نخستین نشست مشورتی دولت و مجلس در مورد بودجه 1400 کل کشورعصر سه شنبه با حضور رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای ستاد اقتصادی دولت و رئیس و برخی اعضای کمیسیون تلفیق بودجه مجلس برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۷    
حجت الاسلام وحیدی در وبینار بین المللی تقریب مذاهب، پرهیز از اختلاف و نفرت را خاستگاه ادیان دانست و گفت: رهبران دینی ترویج اتحاد و همدلی بین ملت ها را در دستور کار خود قرار دهند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۹    
حجت الاسلام والمسلمین جعفری شهروندان پاکستانی را به بیداری و هوشیاری در برابر توطئه قدرت های بیگانه فراخواند و گفت: اختلافات فرقه ای و مذهبی به زیان کشور است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۲    
بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در سایت ها و رسانه های اوگاندا منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۹    
هفته پیش چند موضوع باعث شد که قیمت موبایل در یک سقوط آزاد چندین میلیون تومان نوسان داشته باشد. مهم ترین دلیل آن خبر تخصیص ارز توسط بانک مرکزی به وارد کنندگان موبایل بود که باعث شد قیمت گوشی بین 15 تا ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۶    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: محدودیت های کرونایی با توجه به میزان بستری های کرونا در شهر ها تغییر می کند و تا پایان کرونا ادامه دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۶    
آنچه مهم نیست لباسی است که این جوان مومن انقلابی بر تن دارد؛ چه این لباس کت و شلواری حاکی از درس آموزی در محیط های علمی دانشگاهی باشد، چه لباس روحانیت و پرورش یافته حوزه های علمیه باشد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۴    
مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت رایزنی فرهنگی ایران در ارمنستان برگزار و از شجاعت و اخلاص به عنوان ویژگی های شاخص آن شهید والامقام یاد شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۷    
معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری از اهتمام رایزنی فرهنگی ایران در عراق به نشر اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تقدیر و تشکر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۹    
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی به متروپلیت دمیتریاس و المیروس ایگناتیوس، میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و فرارسیدن سال جدید میلادی 2021 را تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۸    
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق بر نقش مهم حشد الشعبی در کنترل مرز این کشور با سوریه و خنثی سازی تحرکات تروریستها تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که ما دو بحث رفع تحریم و خنثی سازی تحریم را پیش رو داریم که مبنا و اساس برای ما در کشور خنثی سازی تحریم ها است که حتی خنثی سازی تحریم راه را نیز ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۱    
پیکر آخوند بایرام گلدی نبوی نژاد امام جمعه اهل سنت شهر ساحلی گمیش تپه در استان گلستان امروز سه شنبه با حضور مردم شیعه و سنی منطقه تشییع و در آرامستان کوره سو این شهر به خاک سپرده شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۹    
در سالگرد ترور ناجوانمردانه شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق توسط دولت آمریکا ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۷    
فرمانده ستاد کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه شرایط تهران کماکان ناپایدار و شکننده تلقی می شود، گفت: امیدواریم با برنامه های مداخله ای کاهش بیشتر موارد ابتلا و فوتی ها را شاهد باشیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۴    
نخستین کنگره بین المللی مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از شناسایی سرنخ های ترور شهید فخری زاده توسط نیروهای امنیتی کشور خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۵    
عضو مرکز قرآن، حدیث و طب دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) با اشاره به تصویب سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۵    
آبشار لاتون یکی از زیباترین آبشار های استان گیلان است. این آبشار با ارتفاع حدود 105 متر در میان جنگل های انبوه و در مجاورت کوه زیبای اسپیناس در 15 کیلومتری جنوب آستارا ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۹    
رئیس جمهور کاهش فشار اقتصادی بر مردم، تامین منابع لازم برای ارایه خدمات و بهبود اقتصاد کشور را در تنظیم بودجه اولین موضوع مورد توجه خواند و گفت: در بودجه 1400 ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۶    
آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین یادواره نشان سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۶    
کلان شهر 2 میلیون نفری تبریز دارای 2 هزار و 500 هکتار بافت فرسوده است و در حدود 25 درصد جمعیت این شهر در نواحی غیر رسمی و حاشیه شهر که محلی برای وقوع حوادث غیرمترقبه همچون سیل و زمین لرزه است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۴    
سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از فارغ التحصیلان مقطع دیپلم تا کارشناسی ارشد رشته عکاسی به منظور تحقق اهداف سازمانی خود با شرایط زیر به تعداد محدود داوطلب استخدام پیمانی کارمند 6 ساله ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۱    
کتاب نغمه هور نوشته فاطمه باقریان، مجموعه داستان های کوتاهی در حال و هوای جنگ و دفاع مقدس است و رشادت ها و پایمردی های جوانان حاضر در جبهه را به تصویر می کشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استعفای 6 ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری از سوی روسای قوای مقننه و قضائیه در صورت تمایل به نامزدی، مخالفت کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۶    
وزارت بهداشت و محیط زیست عراق از خرید یک میلیون و پانصد هزار دوز واکسن ویروس کرونا از شرکت داروسازی فایزر خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۷    
جموعه مستند غیر رسمی، با مروری بر دیدار های رهبرانقلاب پنجشنبه 4دی ساعت 20 در مجموعه رسانه های KHAMENEI ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۸    
رئیس ائتلاف الفتح عراق با اشاره به استمرار تحقیقات درباره ترور شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس از دولت این کشور خواست به وعده خود درباره اخراج نظامیان آمریکایی عمل کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۲    
بُعد اجتماعی عبادت وقتی به اوج خود می رسد که عبادت، در صحنه اجتماع نشانه هایی را مطرح می کند که نماد معنوی ایجاد وحدت میان امت است و باعث می شود افراد امت احساس اصالت و تمایز داشته باشند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۰    
در آستانه چهلمین روز از شهادت شهید فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران، مراسم دعای ندبه بر سر مزار ایشان درآستان امام زاده صالح تهران برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۰    
حمدالله محب مشاور امنیت ملی رئیس جمهور افغانستان با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۰    
حمدالله محب مشاور امنیت ملی رئیس جمهور افغانستان که به منظور انجام سفری یک روزه و دیدار با مقامات ایرانی در تهران حضور دارد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۷    
اعضای سازمان جهانی "حسین کیست؟" در آستانه جشن کریسمس در لبنان به نیازمندان کمک رسانی می کنند تا سهمی در شادی آنان داشته باشند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۴    
دانش آموزان مدرسه امام رضا(ع) در شهر بوتروپ آلمان، با برپایی جشنی سالروز میلاد حضرت زینب(س) را گرامی داشتند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۴    
شبکه تلویزیونی الاتجاه عراق سرودی درباره سردار شهید قاسم سلیمانی پخش کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۱    
جمعی از شیعیان نیجریه با برگزاری کنفرانس سه روزه، یاد شهدای کشتار زاریا را گرامی داشتند. گفتنی است روز 22 آذر ماه 1394 مصادف با 13 دسامبر 2015 که شیعیان مشغول عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۴    
وزیر علوم گفت: در راستای تمرکز زدایی در بخش هایی از تصمیم گیری ها در حوزه آموزش عالی و مشارکت دادن دانشگاه های هر استان آیین نامه مدیریت استانی موسسات آموزش عالی تدوین شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۷    
علما و دوستداران اهل بیت(ع) در کارگیل هند فرخنده میلاد باسعادت حضرت زینب(س) را جشن گرفتند و ارادت خود را به ایشان ابراز کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۹    
جاذبه های توریستی اندونزی بی شمار است و در کنار دیدنی های تاریخی و سواحل زیبا و شگفت انگیز، در منطقه مالانگ، واقع در استان جاوه شرقی مجمع الجزایر اندونزی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی دردیدار مشاور امنیت ملی رئیس جمهور افغانستان گفت که جمهوری اسلامی مصمم است با گرفتن انتقام سخت از آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی، از تداوم اقدامات تروریستی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۶    
استاندار کردستان گفت: اقدامات دولت تدبیر و امید خاصه وزارت نیرو در اجرای پروژه های حوزه آب و برق این استان در چند سال اخیر انکارناپذیر است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۸    
ششمین اجلاس جهانی حلال با شعار حلال برای همه: حلال از همه جنبه ها، از تولید تا مصرف روز گذشته، اول دی، با حضور جمعی از فعالان این عرصه در استانبول آغاز شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۹    
جسارت های امثال زم نسبت به بزرگان و غیورمردانی همچون حاج قاسم مثال همان مصرع شعر معروف مولاناست که کِی شود دریا ز پوز سگ نجس؟! ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۶    
مدیر اندیشکده اتحاد اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که امت ها بیدار شده اند باید با منطق، تفکر و تعقل، و انسان دوستی، حق طلبی اسلام را با جبهه مقاومت به دنیا ارسال کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۳    
نشست کارگروه ملی ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۷    
جشن میلاد حضرت زینب(س) در رواق امام هادی(ع) در حرم امامین عسکریین(ع) در شهر سامراء برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۱    
این روز ها خانه بروجردی های کاشان حال و روز خوشی ندارد و رخ زیبای آن مورد تعرض قرار گرفته است و ساخت و ساز در حریم درجه این بنای ارزشمند تاریخی و تعدادی دیگر از بنا های تاریخی اطراف باعث تهدید این ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۱    
مجری عملیات مقاومتی روز دوشنبه در قدس اشغالی بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۱    
یک مسئول ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر مقابله و ایستادگی در برابر تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۶    
به مناسبت فرارسیدن نخستین سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین با محوریت سرداران مقاومت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۳    
رییس هئیت افتاء اهل سنت استان بوشهر، اظهار داشت: ارتباط با رژیم صهیونیستی از اساس یک اقدام نامشروع می باشد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۱    
بخشی از سوره مائده از آیات 65 تا 70 در ادامه می آید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۰    
کمیته های مقاومت فلسطین در واکنش به عملیات استشهادی جوان فلسطینی در نزدیکی یکی از درهای مسجد الاقصی تاکید کردند: این شهید ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۸    
امام جمعه مریوان با بیان اینکه توافق با رژیم صهیونیستی مخالفت با دستورات اسلام است،گفت: هر نوع عادی سازی رابطه با این رژیم خیانت به اسلام و مسلمانان و آب ریختن در آسیاب دشمنان است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۶:۴۷    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دردآورترین فرد برای آمریکا بود و واشنگتن به همین علت ایشان را ترور کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۵:۲۹    
دانشمندان انگلیسی در کنفرانس خبری هشدار دادند که نشانه ها حاکی از آن است که ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی قادر است کودکان را همانند بزرگسالان مبتلا کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۳:۳۲    
عضو شورای سیاسی جنبش النجباء عراق با بیان اینکه سفارت آمریکا یک پادگان نظامی است، گفت که طبق معمول طرف هایی با صحنه سازی درباره حمله به سفارت آمریکا به دنبال اتهام زنی به مقاومت هستند.