دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 9 مرداد 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 2 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 3 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 4 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 5 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 6 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 7 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 8 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 9 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 10 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 11 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 12 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 13 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 14 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 15 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 16 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 17 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 18 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 19 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 20 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 21 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 22 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 23 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 24 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 25 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 26 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 27 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 28 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 29 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۲    
با آغاز بکار ششمین نمایشگاه بزرگ ازدواج آسمانی؛ انواع وسایل و ملزومات زوجین که از تولیدات داخلی تامین شده است، عرضه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: اعتبارات استانی جوابگوی پروژه های راهسازی نیست و اسفند ماه سال گذشته 1000 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های مهم اردبیل اختصاص یافته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۶    
نشست رونمایی و بررسی سامانه اطلاعات و اسناد تخصصی سینما (سینما داک) در ساختمان پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات با حضور معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی، استادان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۲    
وزیر اقتصاد با اشاره به اقدامات فوری وزرات اقتصاد برای رسیدگی به وضعیت اقتصادی کشور، تاکید کرد: با سوءاستفاده کنندگان از قوانین ارزی به مثابه قاچاقچی برخورد می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۲    
عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی با اشاره به 9 خط مشی برای ارتقای آموزش وپرورش گفت:بین عوامل اجرایی در داخل مدرسه گسست هایی وجود دارد و اغلب مدیر برخاسته ازنظر معلمان نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۰    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مجموع تسهیلات مصوب شده در چارچوب اشتغال روستایی کشور 60 هزار میلیارد ریال در قالب 17 هزار و 619 طرح است که تا کنون پرداخت 29 هزار میلیارد ریال به متقاضیان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۱    
رییس سازمان بهزیستی کشور از ساماندهی 8 هزار معتاد متجاهر در سال گذشته خبر داد و بر ضرورت ایجاد مرکز غربالگری استاندارد و تخصیص اعتبار برای ساماندهی 7 هزار معتاد متجاهر دیگر تأکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۰    
هکرهایی که بتوانند باگ نرم افزاری روی پرینترهای اچ پی را کشف و گزارش کنند؛ 10 هزار دلار جایزه می گیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۶    
قابل توجه است که شیخ احمد الزین در کنار شیخ ماهر حمود، برجسته ترین علمای اهل سنت لبنان محسوب می شود. از وی کتب و مقالات زیادی در زمینة وحدت اسلامی به چاپ رسیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۹    
حیدر مستخدمین حسینی می گوید: اگر ملاک را تورم بدانیم و حتی بر اساس ادعای دولت مبنی بر تک نرخی شدن تورم بخواهیم محاسبه کنیم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۵    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور امریکا گفت که دونالد ترامپ عاشق ملاقات برای ملاقات است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۰    
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با تاکید بر تقویت اتحاد و انسجام مردم و مسئولان گفت: در گذر از جنگ اقتصادی دشمن ضمن برخورد با مخلان اقتصادی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۹    
امروز به مناسبت روز ارتش در لبنان مراسمی با حضور رئیس جمهور، نخست وزیر و سایر شخصیت های سیاسی و نظامی این کشور برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۴    
طرح کشت مبتنی بر قرارداد طرحی در راستای توسعه کسب و کارهای روستایی است که طرح های اجرا شده در قالب مدل تولید مبتنی بر قرارداد شامل موارد زیر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۷    
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تنها در حوزه پارک ملی لار و منطقه شکار ممنوع لار، پروانه چرای بیش از 85 هزار رأس دام اهلی صادر شده است؛ براساس قوانین و مقررات ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۴    
با تشدید حملات نظامی و انتحاری داعش در افغانستان به نظر می رسد این کشور به کانون جدید تمرکز تروریست ها و فعالیت های تروریستی تبدیل خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۳    
محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس در صفحه توئیت خود نوشت: پیرو اعتراض آقای احمد منتظری به تقطیع و تحریف مصاحبه اش در مستند قائم مقام و درخواست پخش توضیحاتش از سیما ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۸    
باید بگویم شهید کاوه خیلی فعال بود و هر روز صبح ها در هوای سرد به صورت ناآشنا تمام مقر ها و گردان ها و تدارکات لشکر را سرکشی می کرد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۳    
مدیر عامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد، به منظور جبران کمبود بازار لوازم خانگی آمادگی داریم به طور شبانه روزی و سه شیفت تولید کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۳    
دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت: مرکز نوآوری پهپادی در کشور را با هدف ایجاد نشان تجاری برای این محصولات راه اندازی کردیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۳    
گفت و شنود امروز کیهان منتشر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۴    
کارنامه آزمون سراسری سال 97 منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۲۰    
رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در پی وزش بادهای 120 روزه در سیستان صبح امروز سرعت طوفان در این منطقه به 77 کیلومتر بر ساعت رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۷:۵۵    
شرکت "بورس کالای ایران" با نماد کالا در فهرست نرخ های تابلوی فرعی بازار اول بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۷:۲۶    
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تنها بازاری که در شرایط کنونی می تواند به اشتغال، سرمایه گذاری و تولید کمک کند بازار سرمایه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۶:۲۵    
چند روز پیش رویترز خبر تشکیل ناتوی عربی را با حضور هشت کشور عربی اعلام کرد که هدف آن هم مقابله با نفوذ جمهوری اسلامی ایران، ایجاد سپر دفاعی در برابر تهدیدات ایران و امنیت آبراه های تجاری ذکر شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۶:۲۴    
دونالد ترامپ دوشنبه شب اعلام کرده، حاضر است بدون هیچ پیش شرطی با آقای روحانی، رئیس جمهور محترم کشورمان دیدار کند. وی در عین حال گفته، فشارهای اقتصادی علیه ایران را هم افزایش خواهد داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۶:۱۴    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، قبل از این چند باری گفته بود که منتظر دیدار و ملاقات با مقام های ایرانی است تا با آن ها بر سر یک توافق جدید هسته ای مذاکره کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۱۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات و سخنان ضدایرانی چند روز اخیر مقامات ارشد آمریکایی به آن ها توصیه کرد به جای تهدید، تحریم و تردستی های تبلیغاتی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۱    
نیروهای یمنی با انجام عملیاتی منحصر به فرد، چندین تپه در نجران را به کنترل خود در آوردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۰    
نماینده دائم روسیه در مقر سازمان ملل در ژنو گفت که اوضاع در سوریه به سمت ثبات بیشتر حرکت می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۳۵    
یک مقام بلند پایه حزب دموکرات مسیحی آلمان بعد از اعلام آمادگی ترامپ برای مذاکره بدون پیش شرط با ایران خواستار آمادگی خوب وی برای این منظور و دخالت برلین برای آماده سازی این نشست شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۳۱    
مراسم رونمایی از کتاب "جهادگران آتش به اختیار" به نوشته اکبر بهاری از خبرنگارن خبرگزاری تسنیم خوزستان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۹    
محمدباقر نوبخت در توئیتی با اعلام اینکه در سمت رئیس سازمان برنامه و بودجه می ماند، از جایگزینی فرد دیگری به جای خودش در سمت سخنگوی دولت خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۱    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز در دهه چهارم انقلاب اسلامی دشمنان برای القا ناامیدی و ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند که این حرکت ناشی از اتاق فکرهای گسترده و حرکت های وسیع راهبردی در غرب ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا که ادعای درخواست مذاکره بدون پیش شرط با ایران را کرده بود، اعلام کرد: آقای ترامپ ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۴۶    
مقامات تل آویو می گویند آمریکایی ها به اسرائیلی ها اطمینان دوباره داده اند که علیرغم درخواست علنی ترامپ برای مذاکرات مستقیم و بدون پیش شرط با ایران ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۴۰    
ابطال بند مربوط به حداقل و حداکثر قد به عنوان شرط استخدام در آموزش و پرورش در هیأت عمومی دیوان عدالت اداری رأی نیاورد .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۸    
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا، شهردار سایق تهران، سخنگوی شورای نگهبان و رییس صداوسیما در پیامهای جداگانه درگذشت والده حمیدرضا مقدم فر را به وی تسلیت گفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۸    
تیم فوتبال برایتون انگلیس در دیداری که برای اولین بار از بازیکن ایرانی اش استفاده کرد، مقابل تیم تحت هدایت پاتریک ویه را پیروزی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۰    
شبکه اجتماعی فیس بوک از کشف تلاش های پیچیده برای تأثیرگذاری بر انتخابات آمریکا و مسدود کردن 32 حساب کاربری در این راستا خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۸    
رییس جریان حکمت ملی عراق و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت والده حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۵    
مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان عصر امروز با شکست تیم ملی کشورمان برابر تیم لبنان همراه بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۵    
سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران گفت: ما از نظر ذهنی آماده این دیدار نبودیم و پراشتباه ظاهر شدیم و پنالتی های فراوانی را از دست دادیم. متاسفم که شرمنده هواداران پرشور گرگانی شدیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۵    
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: مجموع تخلیه و بارگیری کالا در بندر آستارا از ابتدای امسال تاکنون 87 هزار و 400 تن بوده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47 درصد افزایش یافته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بر ترویج فرهنگ مصرف آثار هنری و فرهنگی تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۳    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا بفهمم چه شده مشت خوردم، نمی دانم اگر مردم جمع نمی شدند چه اتفاقی می افتاد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۳    
روسای جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون ایران، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نوعدوستی و صلح و ایثار و ارتقاء سطح دانش وآگاهی جامعه در زمینه بهداشت و سلامت خون تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۱۹    
مدیر نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی، از ارائه اسباب بازی ها و محصولات سرگرمی متناسب با فرهنگ و هویت ایرانی در نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۱۳    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت که منطق جمهوری اسلامی ایران منطق گفتگو و تعامل است که نیازمند احترام متقابل و پایبندی به تعهدات بین المللی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۱۳    
نماینده ویژه روسیه در امور سوریه گفت که مردم سوریه خودشان باید روند سیاسی را در کشورشان مدیریت کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۰۶    
تیم بسکتبال نوجوانان لبنان در دیداری سخت و نفس گیر برابر تیم کشورمان به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۵۶    
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم ورزشکاران ما در اندونزی از اعتبار و آبروی کشورمان به خوبی دفاع و آبروداری کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۵۱    
نخست وزیر عراق از پارلمان و دستگاه قضایی این کشور خواست که برای مبارزه با فساد همکاری کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۴۹    
نماینده مردم قم در مجلس گفت:سئوال از رئیس جمهور طبق آیین نامه داخلی مجلس فردا باید اعلام وصول شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۴۹    
مدیرکل پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی با انتقاد از رویکرد ضد ایرانی ترامپ و خروج آمریکا از برجام، گفت که با این شرایط و با لحنی تهاجمی نمی توان خواهان مذاکره شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۴۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: به منظور جلوگیری از سوء استفاده برخی از سودجویان در استان گیلان ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء کالا تشکیل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۴۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه یکی از دلایل اصلی به وجود آمدن مشکلات فعلی و اختلالات ارز و سکه وجود نقدینگی بالای در دست مردم است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۴۰    
ملی پوش تیراندازی کشورمان گفت: نسبت به دوره گذشته کار خیلی سختی داریم چون هم تعداد تیم ها افزایش یافته و هم قدرت شان بالا رفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۸    
بازیکن آلمانی تیم فوتبال استقلال توسط سرمربی آبی پوشان به بازیکنان معرفی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۴    
بانوی ملی پوش تکواندو گفت: یکی از هدف های اصلی ما شادی مردم است و امیدوارم بتوانیم دل مردم را در بازی های آسیایی شاد کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۳    
عضو تیم کاراته بانوان گفت: اردوهای خوبی داشتیم و امیدوارم بانوان به ویژه کاراته کاها خوش بدرخشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۸    
دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی برخی گفته ها در خصوص تزریق نشدن ارز حاصل از صادرات پتروشیمی به سامانه نیما را به شدت رد کرد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۵    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ابلاغ بسته جدید ارزی و متعاقب آن بسته ارز مسافرتی خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۴    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفت که به هیچ وجه زبان تهدید آمریکا در خصوص پرونده کشیش مسیحی اهل این کشور را نخواهیم پذیرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۲    
دو ملی پوش شمشیربازی و تکواندوی کشورمان سوگندنامه ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی را قرائت کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۱۵    
نفر چهارم رشته تجربی با بیان اینکه در سه سال گذشته روزی 11 الی 12 ساعت درس خوانده ام، گفت: در هیچ کدام از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها فعالیتی ندارم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۱۵    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس مورد حمله سارقان قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۱۳    
معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه گفت که دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده حسین فریدون، ملاحظه اینکه او برادر رئیس جمهور است را نکرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۷    
سفارت روسیه در آفریقای مرکزی از کشته شدن سه خبرنگار روسی در این کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۷    
پیشکسوت فوتبال کرمانشاه گفت: تیم فوتبال بادران تهران با آمدن دائمی خود به کرمانشاه فرصتی تاره برای جوانان این استان است و جنبه رقابتی با دیگران تیم های استان ایجاد می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۶    
تولیت آستان امام خمینی (ره) ابراز امیدواری کرد که پیروزی ورزشکاران باعث نشاط ملی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۴    
رئیس کمیته بین المللی شکستن محاصره از ضرب و شتم سرنشینان کشتی شکست محاصره توسط صهیونیست ها خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۱    
در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازی های آسیایی 2018 تعداد دقیق نفرات اعزامی مشخص شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۵۹    
مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: خشکیدگی در جنگل های زاگرس از دهه 80 آغاز شد که اکنون 6 هزار هکتار از جنگل های چهارمحال و بختیاری خشک شده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۵۹    
انگلیسی ها می گویند که همچنان به حمایت از برجام ادامه می دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۵۹    
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: کاروان 596 نفره حجاج استان کرمانشاه صبح امروز نهم مرداد ماه در دو پرواز به مدینه منوره اعزام شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۵۹    
رئیس فدراسیون شمشیربازی به تشریح وضعیت شمشیربازان اعزامی به هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۵۵    
رئیس کمیته ملی المپیک خطاب به ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی گفت: شما در این شرایط سخت اقتصادی، کام ملت را شیرین کنید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۵۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از افزایش 35 درصدی قیمت خودرو های داخلی با عرضه نشدن این کالا توسط شرکت های تولیدکننده در بازار خرده فروشی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۵۱    
مدیر تیم فوتبال امید کشورمان گفت: برای همه ورزشکاران ایران آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم بتوانند همه مدال ها را برای ایران درو کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۵۱    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از رایزنی با رئیس جمهوری سریلانکا، با رئیس مجلس این کشور نیز دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال امید ابراز امیدواری کرد شاگردانش در بازی های آسیایی اندونزی نتیجه خوبی بگیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۷    
معاون امداد و نجات هلال احمر البرز از غرق شدن یک دختر جوان در رودخانه کرج محدوده روستای پورکان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۵    
سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 گفت: با توجه به میزبانی اندونزی و مشکلاتی که این کشور دارد، با هماهنگی هایی که انجام دادیم بعید می دانم برای کاروان ایران مشکل خاصی ایجاد شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۲    
شماره پیراهن بازیکنان تیم تراکتورسازی برای لیگ هجدهم مشخص شد و شماره 10 در اختیار پهلوان قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۱    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: معتقدم که ورزشکاران اعزامی در بازی های آسیایی 2018 خواهند درخشید و پرچم کشورمان را به اهتزار درمی آورند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۱    
سفارت روسیه در آفریقای مرکزی از کشته شدن سه خبرنگار روسی در این کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان می گوید خبر سفر وزیر امور خارجه عمان به تهران در روز جمعه یک گمانه زنی رسانه ای است
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۸    
یک منبع نظامی از هلاکت 12 مزدور عربستان در عملیات نظامی نیروهای یمنی در ساحل غربی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۶    
بازیکن مجارستانی مدنظر تیم فوتبال سپاهان پس از حضور در تمرین این تیم با قلعه نویی گفت وگو کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۱    
آمریکایی ها می گویند که وزیر خارجه این کشور برنامه ای برای دیدار با ظریف در جریان نشست آسه آن در سنگاپور ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۷    
وزیر کشور با بیان اینکه طبق مصوبه مجلس حدود 15 تن از استانداران تغییر خواهند کرد،گفت: به معاون سیاسی وزارت کشور ماموریت داده شده تا افراد باتجربه را برای تصدی گری استانداری معرفی کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۴    
مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی 2018 آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۰    
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت فناوری ریاست جمهوری گفت: سه قطب علمی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور در این زمینه تعیین شده و محوریت توسعه این دانش را برعهده گرفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۱۸    
دومین نمایشگاه اکسپو با حضور مسئولان در استان قزوین افتتاح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۱۷    
دادگاهی در ترکیه دادخواست یک کشیش آمریکایی بازداشت شده به اتهام توطئه چینی برای رهایی از حبس خانگی را رد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۱۵    
فدراسیون جهانی شطرنج جدیدترین رنکینگ برترین های این رشته را منتشر کرد.