یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۵May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 10 مرداد 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 2 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 3 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 4 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 5 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 6 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 7 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 8 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 9 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 10 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 11 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 12 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 13 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 14 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 15 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 16 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 17 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 18 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 19 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 20 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 21 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 22 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 23 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 24 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 25 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 26 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 27 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 28 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 29 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۴۱    
شهردار تهران با بیان اینکه توسعه فرهنگی لازمه توسعه اقتصادی در کشور است، گفت: اگرچه وضعیت شهرداری تهران به لحاظ مالی مطلوب نیست، اما شخصا امیدوارم بتوانیم موضوعات فرهنگی را در پایتخت ساماندهی کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۸:۰۰    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد هیچ یک از معاونین این وزارتخانه بازداشت نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۶    
رئیس کمیته امداد از افزایش 14 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و کمک های موردی به نیازمندان کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۱    
پاسخ اخم و لبخند ترامپ را باید در داخل داد. صدا و سیمایی که تبدیل به شیپورچی شانس و اقبال و کارخانه قرعه کشی شده است، در این میدان منفعل است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۱    
پیشنهاد جدید ترامپ که به سرعت دیگر اعضای کابینه وی آن را تکمیل کردند و نشان داد راهبرد اعلام شده آن ها برای وادار کردن ایران به تسلیم و کرنش و ....
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۰    
اگر سامانه مشخصی برای شفاف سازی ارزی ایجاد شود و به محض تامین ارز، نام شرکت یا فرد گیرنده و نوع کالای وارداتی به صورت بر خط اعلام شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۴    
مدیر نشر ثالث با تأکید بر این که هنوز تبعات بحران اقتصادی و ارز به صورت کامل خودش را نشان نداده است، گفت: دولت هرچه سریع تر ورود کند و با تشکیل کمیته تعزیزات محتکران کاغذ را شناسایی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همایش نکوداشت فرماندهان ارشد دفاع مقدس استان اردبیل با هدف تجلیل از زحمات دو سردار و فرمانده "مصطفی اکبری" و "رحیم نوعی اقدم" در اردبیل ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۷    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال از یک انبار تخلیه بار خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۲    
نایب رئیس اتاق ایران با بیان اینکه دولت در راستای مبارزه با فساد باید خیلی شفاف و روشن عمل کند گفت: دولت باید برای ریشه کن کردن فساد جدی تر و گسترده تر عمل کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۰    
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: باند سرقتی که توسط یک زوج بنا نهاده شده بود و آرایشگاه ها و باشگاه های زنانه در کرمانشاه را مورد دستبرد قرار می دادند منهدم شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۵    
باید دانست از منظر قرآن، گناهانی که خداوند به جهت ارتکاب آن به صراحت وعده عذاب داده است، گناه کبیره به شمار می رود. امام صادق(ع) در حدیثی که از آن حضرت روایت شده گناهان کبیره را برشمرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه 37 هزار و 300 نفر در استان کرمانشاه دارای معلولیت هستند گفت: برای 118 نفر از آسیب دیدگان زلزله سال گذشته پرونده معلولیت تشکیل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۸    
معاون سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر تقویت زیرساخت های سرمایه گذاری در بنادر کشور، گفت: طرح مطالعاتی کلان بنادر کشور تدوین می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۵    
سریال پدر به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی که این روزها از شبکه دو پخش می شود هم حاشیه زیاد دارد و هم مخاطب.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۸    
در زمانی که خانواده ایشان در سبزوار بودند، خبر رسید که قرار است امان الله خان پادشاه افغانستان در ایام محرم به ایران بیاید و در اینجا مراسم کشف حجاب را اجرا کند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۶    
از بعدازظهر روزگذشته که نتیجه اولیه آزمون سراسری 97 به صورت کارنامه روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار گرفت، تب انتخاب رشته بالا رفت و مؤسسات خصوصی انتخاب رشته نیز بر تنور آن می دمند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : با راه اندازی سامانه اطلاعاتی ایرانیان در قدم اول بیش از 20 هزار میلیارد ریال برای کشور صرفه جویی اقتصادی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۱    
بیماران باید توجه داشته باشند که ایمپلنت همواره دوام بیشتری نسبت به بریج (روکش دندان) دارد و تا آخر عمر می تواند به عنوان جایگزین دندان طبیعی عمل کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۱    
یک مسؤل سازمان میراث فرهنگی گفت: اگر شورای نگهبان به طرح وزارتخانه شدن سازمان میراث فرهنگی ایرادی نگیرد یک ماهه این طرح تعیین تکلیف و سه ماهه وزیر معرفی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۲    
معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: بودجه ساخت خانه های جوان در سراسر کشور برای سال 97، 400 میلیارد تومان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۸    
بخش الکترونیک جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری تا 19 مردادماه تمدید شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۸    
فرماندار رزن گفت:بیش از 108 میلیون مترمکعب در مصرف آب درسطح شهرستان صرفه جویی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۳:۴۹    
سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر، با اشاره به خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان، خواستار همراهی مردم با کمپین نذرآب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۶    
منابع یمنی از شهادت دست کم 9 غیرنظامی در حمله جنگنده های سعودی به یک قایق ماهیگیری خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۰    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سفر هیئتی ناظر از جمهوری اسلامی ایران به زیمبابوه، بر سلامت انتخابات اخیر در این کشور آفریقایی صحه گذاشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با کمبود امکانات و تقاضاهای زیاد روبه رو هستیم گفت: انجام کارها فقط از عهده من شخص وزیر برنمی آید و جامعه باید نسبت به مسائل آموزشی ورود کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۰    
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نیروگاه ایلخچی که چیت چیان در سال 95 کلنگ زنی کرده اند، پس از مطالعه مشخص شد که زمین سست است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۰    
استاندار قزوین بر مشارکت مردم در برگزاری کنگره 3000 شهید استان تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۰    
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر با بیان اینکه در مورد خرید پنل های خورشیدی، اداراتی که ملزم به تأمین 20 درصد خود از انرژی خورشیدی هستند، گفت: اگر در زمان مشخصی عمل نکنند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۰    
روزنامه مطرح ورزشی روسیه نام مهاجم ایرانی تیم روبین کازان را در تیم منتخب هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال این کشور قرار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۰    
وزارت اوقاف قطر از ادامه مانع تراشی عربستان برای ورود حجاج قطری به این کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۰    
استاد روابط بین الملل دانشگاه واشنگتن گفت رئیس جمهور آمریکا تاجر و معامله گر است. او با پیشینه سیاسی نیامده است بلکه با پیشینه "بیزنس" وارد میدان شده است. ترامپ بازرگان است و معتقد به معامله ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۰    
آمریکا، وزیر دادگستری و وزیر کشور ترکیه را به دلیل بازداشت شدن یک کشیش آمریکایی در ترکیه تحریم می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۲    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که سفیر تاجیکستان در تهران به دلیل اتهامات کذب و بی اساس مطرح شده توسط مقامات تاجیک در مورد نقش ایران در ترور گردشگران خارجی در آن کشور آسیای ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۰    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020، دونالد ترامپ را شکست خواهد داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۷    
نیروهای یمنی با پهپاد قاصف 1، مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در ساحل غربی را هدف قرار دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۴    
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس در دستور کار بوده در حالی که خودباوری جوانان و شناخت اسلام و انقلاب در اثرگذاری این فرهنگ نقش به سزایی دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۱    
نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس با بیان اینکه سرویس بهداشتی مناسب برای دانش آموزان جنوب استان وجود ندارد گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۹    
وزیر نیرو اصلاح تعرفه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: پرمصرف هایی داریم که حق طبقات ضعیف را از برق و آب یارانه دار استفاده کنند و باید تعرفه های آب و برق به نفع طبقات کم مصرف اصلاح شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۴    
در پایان دور پنجم مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا، تیم سبز ایران در صدر جدول قرار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۳    
فینال دومین دوره مسابقات دوومیدانی لیگ طلایی مردان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۱۷    
وزیر خارجه انگلیس در دیدار با همتای اتریشی خود در وین تمدید مذاکرات برگزیت را رد و تاکید کرد که لندن خود را برای خروج بدون توافق با اتحادیه اروپا آماده می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۸    
مسئولان مازندران با شایعه دانستن کمبود سوخت در جایگاه های سوخت این استان اعلام کردند: سوخت به اندازه کافی در مازندران وجود دارد؛ مردم نگران نباشند .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع مدیران و مسئولان شهرستان دامغان گفت: دشمنان ایجاد اختلاف و نارضایتی در کشور ما را هدف گرفته اند اما ملت بزرگ ایران با تلاش و وحدت آنها را ناکام می گذارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۲    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی رتبه بندی فرهنگیان قرار بود امسال انجام شود اما هنوز اتفاقی نیفتاده است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی رتش گفت: قدرتهای استکباری متاسفانه دریا را محلی برای زورگویی و تحمیل ترتیبات امنیتی نامشروع قرار می دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
فدراسیون دوومیدانی با مربی آمریکایی تسویه حساب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز یک سوم مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است گفت: سال گذشته 50 درصد مدارسی که افتتاح شد توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
استاندار کردستان گفت: استان کردستان با عدم توسعه یافتگی روبه رو است و توسعه آن تنها با اعتبارات جهشی امکان پذیر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
دروازه بان فصل گذشته تیم گسترش فولاد توضیحاتی را درباره جدایی اش از این تیم ارائه داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
مدیرعامل توزیع برق تبریز گفت: 92 میلیارد تومان، معوقات برق مصرفی است چراکه مردم با چالش هایی مواجه هستند و در وصول مطالبات، شرکت توزیع برق را با مشکل مواجه کرده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان بر اهمیت مشاوره های قبل و بعد از ازدواج و همچنین برنامه های دستگاه های مختلف برای هفته ازدواج تشریح شد
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه یک سوم دانش آموزان کرمان در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم درس می خوانند گفت: با کمبود شدید فضای آموزشی در استان کرمان روبه رو هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در فاز نخست فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی 3 دهستان شامل 71 روستا در این طرح زیرپوشش است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه پیروی از قرآن سبب عزّت، شرف و سربلندی ایران اسلامی شده است گفت: حرکت در مسیر قرآن زمینه عبور از مشکلات را فراهم می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
یک عضو ائتلاف الفتح تاکید کرد که هادی العامری نامزد این ائتلاف برای نخست وزیری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
رسانه های یمنی از انهدام 126 خودروی زرهی و نظامی متجاوزان در پی عملیات های نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در ماه گذشته میلادی خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
مهاجم عراقی به تیم فوتبال استقلال پیوست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
نماینده رئیس جمهور روسیه در امور سوریه، روز چهارشنبه اعلام کرد که کشورش با رژیم صهیونیستی به توافقی رسیده است که در آن دور نگه داشتن نیروهای متحد سوریه تا فاصله 80 کیلومتری از مرز بلندی های جولان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اعزام نیروهای متخصص و ماهر به خارج از کشور برای اشتغال در دستور کار است گفت: بیش از 18 میلیون ایرانی در سامانه اشتغال ایرانیان ثبت نام شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
در حالی که مجازات اعدام در کشور ترکیه در سال 2002 ملغی شده بود، رئیس جمهور این کشور برای احیای مجدد این قانون در صورت موافقت مجلس، اعلام آمادگی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۷    
آقای رئیس جمهور راجع به وارد کردن خودرو، یک دستور خوبی دادند که بسیار خوب است. آقای دکتر روحانی! هرچه می توانید از این کارها بکنید؛ این مردم را واقعا خوشحال می کند...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۱    
فرماندار بندر انزلی گفت: نمایش بزرگ عاشورایی کربلا زیباست در مدت زمان روز عاشورا تا اربعین حسینی به مدت 7 شب در شهرستان بندرانزلی برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۱    
مسابقات شمشیربازی نوجوانان قهرمانی کشور در اردبیل با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور 23 استان کشور به کار خود پایان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: به دنبال گودبرداری یک واحد مسکونی تخریب شده در زلزله سرپل ذهاب قبری قدیمی به همراه اشیای عتیقه کشف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: امروز پرداختی های استان قزوین 46 میلیارد و 59 میلیون بوده که از مجموع اعتبارات تخصیص یافته به مبلغ 70 میلیارد و 200 میلیون تومان بیش از 60 درصد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۴۹    
مدیرکل دفتر مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور گفت: این خانه های کوچک در 16 استان کشور احداث شده است که بالغ بر 43 خانه بوده و هدف ما توسعه این خانه ها و الگوسازی در شهرستان های مختلف است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۴۴    
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که تیمش مقابل نساجی بازی سختی خواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۹    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: می دانیم که مشکل تخصیص اعتبارات دارید ولی خشک شدن دریاچه ارومیه در آینده، مشکلی جدی برای شمالغرب خواهد بود و شاید 15 میلیون نفر از شمالغرب با طوفان نمک و.. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۸    
مدیرکل نوسازی, توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون احداث 60 پروژه در قالب 314 کلاس درس توسط خیرین در این استان در دست ساخت است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۷    
در سه ماهه نخست امسال یک هزار و 825 نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان کردستان مصدوم شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۵    
استاندار گیلان با تأکید بر اتصال شالیکوبی های استان با مراکز بزرگ عرضه محصولات در کشور گفت: برنج گیلان با لگوی ویژه در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای کشور عرضه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: گروه های بومی برای برگزاری کنسرت در اولویت صدور مجوز قرار دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۴    
مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه در 48 ساعت آینده دمای هوا در سمنان کاهش می باید گفت: هواشناسی برای ارتفاعات شمالی استان وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق را پیش بینی کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۹    
وزیر نیرو با بیان اینکه امسال سال گرم و خشکی و کم بارشی را پشت سر گذاشتیم گفت: در 50 سال اخیر، شرایطی نظیر امسال را نداشتیم که برنامه ریزی برای سال بعد با فرض دمایی شبیه امسال است ولی باید تعامل با ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۸    
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 8 هزار و 602 کلاس درس در استان داریم, گفت: از این تعداد 3 هزار 872 کلاس درس غیر مقاوم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۷    
رئیس مجلس با اشاره به کارشکنی آمریکایی ها در اجرای برجام، گفت: نقش روسیه در برجام خوب بود و رایزنی های مفید و مستمری در این خصوص میان دو کشور برقرار شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۲    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید حواس همه ما جمع باشد و فریب توطئه های دشمن را نخوریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۶    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دشمنان همیشه درصدد ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۵    
هافبک کروات رئال مادرید تمایلی به ترک این تیم برای پیوستن به شیاطین سرخ ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۲    
فدراسیون دوچرخه سواری اسامی نفرات اعزامی به بازی های آسیایی 2018 را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۱    
استاندار ایلام گفت: مرز مهران در پی رایزنی های انجام شده با استاندار واسط و تماس تلفنی استاندار واسط بازگشایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۶    
قانون ممنوعیت استفاده از برقع برای زنان مسلمان و یا هرگونه پوشش دیگری که صورت را پنهان کند، از روز چهارشنبه در دانمارک اجرایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۵    
معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن زدن بر طبل یاس و ناامیدی در کشور است گفت: زمینه فعالیت سازمان های مردم نهاد تسهیل و ساده سازی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۵    
یک فرمانده میدانی سوری از دفع حمله تروریست های داعشی به فرودگاه خلخله در حومه السویداء در جنوب این کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بیمه تکمیلی کامیون داران و همسرانشان به تعداد 900 هزار نفر از 15 مرداد ماه 97 اجرایی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: آینده باشگاه نفت را خیلی خوب می بینم و اگر به این مسئله شک داشتم و قرار بود مشکلات فصل پیش را داشته باشم، حتی یک لحظه هم اینجا نمی ماندم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: براساس آمارها 70 درصد مدارس غیردولتی استان استیجاری هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد، تیمش در هفته دوم لیگ برتر و دیدارمقابل سپیدرود رشت بدشانس نباشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی اعتقاد دارد، در لیگ برتر هیچ مسابقه ای آسان نیست و از انگیزه تیمش برای پیروزی در بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که وزارت ورزش و جوانان عدالت را بین دو باشگاه پرطرفدار پایتخت رعایت کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امروز 21 پروژه با 205 کلاس درس که توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده به بهره برداری می رسد گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: 250 میلیارد تومان از محل فاینانس داخلی و بانک ملی به پروژه راه آهن اردبیل اختصاص یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین سفر خود به شهرستان دامغان در طول تصدی این پست مجموعه تفریحی و گردشگری منادیان دوستی دامغان را افتتاح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
دادستان کل کشور گفت: هر گونه جابجایی اعتبارات و تصرف در بیت المال که با سوء نیت و در راستای منفعت شخصی صورت گیرد، جرم است و با متخلف برخورد خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: استاندار اردبیل واجد شرایط بازنشستگی نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در ورزش هیچ چیزی را نمی توان تضمین کرد و من هم هیچ نتیجه ای را تضمین نمی کنم، ولی مطمئن باشید ما برای کسب مدال طلای بازی های آسیایی خواهیم جنگید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی از صدور ITC بازیکنان خارجی و کارت بازی رضا شربتی خبر داد.