پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۱

49نفر از معلمان منتخب و شایسته مازندران تجلیل شدند

ساری - ایرنا - همزمان با آغاز گرامیداشت هفته معلم ، 49نفر از معلمان منتخب و شایسته مازندران عصر امروز شنبه به صورت ویدئوکنفراسی با حضور رئیس جمهوری و وزیرآمورش و پرورش و حضور میدانی استاندار مازندران تجلیل شدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)