چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۸

اسکان 67مسافر گرفتار در برف توسط جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امداد گران این اداره کل در 24 ساعت گذشته 67 نفر مسافر را که در برف گرفتار شده بودند،در پایگاه های بین شهری جمعیت اسکان دادند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)