چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۵

94 درصد خودروها در سال 2040 بنزینی خواهند بود

سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک) اعلام کرد در سال 2040 حدود 94 درصد خودروها در جهان از سوختهای نفتی استفاده خواهند کرد. به گزارش ایسنا به نقل از اتوبلاگ، اوپک در گزارش "چشم انداز نفت 2015" از اینکه خودروها چند دهه دیگر همچنان از محصول این سازمان استفاده خواهند کرد به نوعی ابراز خرسندی کرد و گفت: آینده این سازمان درخشان است زیرا تا سال 2040 تنها شش درصد خودروهای سواری شخصی و 5.3 درصد خودروهای تجاری از سوختهای غیرنفتی استفاده خواهند کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)