سایر خبرها
فوری،آمل قرمز شد
، سوادکوه و آمل نیز در وضعیت قرمز قرار گرفتند و 14 شهرستان در وضعیت نارنجی و 3 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند. وضعیت کرونایی استان مازندران در رنگ بندی جدید اپلیکیشن ماسک: شهرستان وضعیت قرمز: نکا ، جویبار، سوادکوه ، آمل و رامسر شهرستان های وضعیت نارنجی : گلوگاه، بهشهر ، ساری، قائمشهر، بابلسر، بابل ، محمود آباد، نوشهر، فریدونکنار، نور، چالوس، کلاردشت، عباس آباد و تنکابن، شهرستان های وضعیت زرد : میاندرود، سوادکوه شمالی و سیمرغ این نقشه رنگبندی کرونایی تنها بر اساس روند بستری است. HarazNews.com @HarazNews_ir | هرازنیوز ...
جدیدترین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور بهمن 1400/ 77 شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی+نقشه
، پارسیان، جاسک، قشم، میناب (هرمزگان)، ابرکوه، اردکان، بهاباد، تفت، خاتم، مهریز، میبد، یزد (یزد) در وضعیت قرمز قرار دارند. آمار شهرستان ها: 77 قرمز 179 نارنجی 181 زرد 11 آبی انتهای پیام وبگردی وضعیت زرد کرونایی وضعیت آبی کرونایی وضعیت قرمزکرونایی وضعیت نارنجی کرونایی رنگ بندی جدید جدیدترین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور
اصفهان قرمز شد
پس از 3 هفته از ورود اصفهان به وضعیت نارنجی کرونا، اصفهان وارد وضعیت قرمز شد. بر اساس جدیدترین رنگ بندی وضعیت کرونا در استان اصفهان، اکنون تنها شهرستان اصفهان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و 8 شهرستان در وضعیت نارنجی و 13 شهرستان در وضعیت زرد رنگ قرار دارند. خمینی شهر، خوانسار، شاهین شهر، شهرضا، فلاورجان، مبارکه، نایین و نجف آباد شهرستان های در وضعیت نارنجی هستند.
5 شهرستان فارس در وضعیت قرمز
به گزارش مهرنما فارس ،بر اساس رنگ بندی جدید اعلام شده در نرم افزار ماسک، امروز 14 بهمن ماه شهرستان های شیراز، زرقان خنج، ممسنی و گراش در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند. همچنین وضعیت کرونایی هفت شهرستان کوار، اقلید، بوانات، جهرم، خفر، سرچهان، استهبان، پاسارگاد، سپیدان، کازرون، بیضا، کوهچنار، مهر، لامرد و سروستان نارنجی اعلام شد. بر اساس آخرین آمار های اعلام شده شهرستان های نی
اسکن ریه در جهش سویه اُمیکرون ضرورت ندارد
که بی توجهی به این موارد رنگ بندی شهرستان بابل را قرمز خواهد کرد. شهرستان بیش از نیم میلیون نفری بابل که زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل قرار دارد در حال حاضر در رنگ بندی نارنجی قرار دارد. این شهرستان دروازه ورودی کرونا کرونا در مازندران با شناسایی 2 بیمار در روز سی ام بهمن سال 98 بود. بابل همچنین دروازه ورودی سویه اومیکرون به مازندران بوده است. طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی
خوی قرمز شد
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی ، براساس اعلام رنگ بندی 14 بهمن در سامانه ماسک، خوی در شمال آذربایجان غربی به جمع شهرهای با وضعیت قرمز پیوست. برهمین اساس ارومیه مرکز آذربایجان غربی و بوکان و پلدشت در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند. بر اساس این رنگ بندی، 77 شهرستان در وضعیت قرمز ، 179 شهرستان در وضعیت نارنجی ، 181 شهرستان در وضعیت زرد و 11 شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفته اند.
قرمز شدن 3شهرستان دیگر استان مرکزی
رنگ بندی قبلی استان مرکزی در تاریخ 14 بهمن 7 شهرستان در وضعیت قرمز 4 شهرستان نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته بودند. کرونا ویروس اواخر بهمن ماه 98 وارد کشور شد و با اعلام اولین موارد در استان قم چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید 19 را اعلام کرد.
چهره استان مرکزی برافروخته تر شد/ 7 شهرستان قرمز، 4 شهر نارنجی و تنها یک نقطه زرد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای شهرهای کشور در اپلیکیشن ماسک که از پنجشنبه 14 بهمن ماه اعمال می شود چهره استان مرکزی بر افروخته تر شده و در حال حاضر 7 شهرستان اراک، ساوه، دلیجان، تفرش، شازند، خنداب و خمین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین چهار شهرستان فراهان، آشتیان، محلات و زرندیه در وضعیت
پاشیده شدن رنگ قرمز به نقشه کرونایی خراسان جنوبی
باشگاه خبرنگاران جوان بیرجن د - بر اساس آخرین نقشه رنگ بندی کرونا که مورد تأیید وزارت بهداشت است، 6 شهرستان خراسان جنوبی در وضعیت قرمز قرار گرفتند. بیرجند، فردوس، نهبندان، سربیشه، سرایان و بشرویه شهرستان هایی هستند که در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین شهرستان های قائنات، زیرکوه و درمیان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند. نقشه کرونایی خراسان جنوبی تیره تر شد تنها شهرستان با وضعیت زرد در خراسان جنوبی، شهرستان خوسف است. هیچ شهرستانی با رنگ آبی در نقشه کرونایی خراسان جنوبی وجود ندارد. انتهای پیام/ ر ...
تشدید اومیکرون در ایران/ رنگ 120 شهر قرمز شد
آفتاب نیوز : مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تشدید رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمعات، رعایت فاصله گذاری و تهویه مناسب محیط و تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، موثر است. باتوجه به گسترش سویه اُمیکرون در سراسر کشور، رنگ بندی شهرستانها به شرح زیر اعلام می شود: قرمز: 120 شهرستان
شمار شهرستان های قرمز کرونایی استان بوشهر افزایش یافت
دکتر جعفر زارعی زاده روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براین اساس 50 درصد شهرستان های استان بوشهر شامل بوشهر، دشتی، تنگستان، دشتستان و گناوه در وضعیت قرمز خیلی پرخطر کرونایی قرار دارند. وی بیان کرد: همچنین براساس گزارش سامانه ماسک شهرستان های دیلم، دیر و کنگان نیز از وضعیت زرد با خطر متوسط به نارنجی پرخطر کرونایی تغییر رنگ دادند. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
دشتی هم قرمزپوش کرونایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، طبق اعلام سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت، از امروز پنج شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز و چهار شهرستان نارنجی و یک شهرستان زرد کرونایی هستند. در تازه ترین نقشه منتشر شده از وضعیت کرونا در سطح کشور، شهرستان دشتی نیز به جمع قرمزپوشان کرونایی پیوسته است. بر این اساس شهرستان های گناوه، بوشهر، دشتستان، تنگستان و دشتی به رنگ قرمز و پر خطر کرونایی درآمدند. شهرستان های دیلم، دیر، کنگان و عسلویه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و شهرستان جم به رنگ زرد کرونایی است. انتهای پیام/ ...
اعلام رنگ بندی جدید کرونایی/ کدام شهر ها در وضعیت قرمز قرار دارند؟
شرح زیر اعلام می شود: 120 شهرستان در وضعیت قرمز، 167 شهرستان در وضعیت زرد، 153 شهرستان در وضعیت نارنجی و 8 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در راستای وحدت رویه در اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی شهرستان ها، اخبار این حوزه از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.
7 شهرستان مرکزی قرمز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان مرکزی از امروز (14 بهمن) اعلام شد که در آن 7 شهرستان در وضعیت قرمز و 4 شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی قرار دارند. شهرستان های تفرش، خمین، خنداب و شازند که تا چند روز پیش در وضعیت نارنجی قرار داشتند، امروز به وضعیت قرمز تغییر رنگ دادند که نشان از میزان بالای خطرپذیری و سرایت بیش از حد تصور ویروس است.
به روزرسانی نقشه رنگ بندی کرونایی و افزایش شهر های قرمز به 120 شهرستان
/> روند تغییرات نقشه رنگ بندی کرونایی در کشورمان در دو ماه اخیر (به مدت چهار هفته نقشه رنگ بندی منتشر نشد) برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید بر اساس این نقشه که فاقد جزییات و غیرقابل استفاده برای بررسی وضعیت رنگ بندی هر شهر است شمار شهر های قرمز با افزایشی چشمگیر از 77 به 120 شهرستان افزایش خواهد یافت تا نقاط قرمز در نقشه به شدت افزایش یافته و تصویری هولناک
14 بهمن ماه با مهمترین اخبار کرونا در استان ها
/> رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: هفت شهرستان استان مرکزی بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در شرایط پرخطر(قرمز) قرار گرفته است. دکتر سید محمد جمالیان افزود: بر اساس این اعلام، شهرستان های اراک، ساوه، شازند، خنداب، دلیجان، تفرش و خمین در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند. وی تاکید کرد: پنج شهرستان آشتیان، فراهان، زرندیه و محلات نیز در گزارش رنگ بندی
پنج شهرستان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت
، بابلسر، بابل ، محمود آباد، نوشهر، فریدونکنار، نور، چالوس، کلاردشت، عباس آباد و تنکابن نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند. در حال حاضر تنها سه شهرستان از 22 شهرستان مازندران شامل میاندرود ،سوادکوه شمالی و سیمرغ در رنگ بندی زرد باقی مانده اند. قدرت بالای سرایت اومیکرون و سرعت شیوع آن سبب شده است تا طی 10 روز اخیر سامانه ماسک هر 24 تا حداکثر 48 ساعت در نتایج ارزیابی خود
به روزرسانی نقشه رنگ بندی کرونایی طی 24 ساعت؛ افزایش چشمگیر شهر های قرمز و نارنجی +جدول
نقشه رنگ بندی کرونایی کشورمان که تازه بروز شده بود ، دقایقی پیش باز هم تغییر کرد و سهم رنگ های قرمز و نارنجی در آن افزایشی چشمگیر یافت! به گزارش تابناک ؛ هنوز 24 ساعت از بروزرسانی نقشه رنگ بندی کرونایی کشورمان نگذشته، بار دیگر این نقشه بروز شد و بر اساس نقشه تازه که از فردا (14 بهمن 1400) اعمال خواهد شد، شمار شهر های قرمز با افزایشی چشمگیر از 42 به 77 شهرستان افزایش خواهد یافت تا مشخص
3 شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز
و زرندیه بدون تغییر در وضعیت زرد قرار دارند طبق رنگ بندی قبلی یک شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز 3 شهرستان نارنجی و 8شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته بودند. کرونا ویروس اواخر بهمن ماه 98 وارد کشور شد و با اعلام اولین موارد در استان قم چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که
7 شهرستان خراسان رضوی رنگ قرمز کرونایی گرفت
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، بر اساس اطلاعات نرم افزار "ماسک" با افزایش شمار مبتلایان به کرونا از دیروز تا امروز سه شهرستان دیگر در استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار گرفته اند. اکنون شهرستان های مشهد، سبزوار، تربت حیدریه، بینالود، ششتمد، رشتخوار و بردسکن رنگ قرمز کرونایی دارند که 2 شهرستان بردسکن و ششتمد امروز گرفتار وضعیت قرمز شده اند. بنا بر این گزارش، 9 شهرستان خراسان رضوی شامل
7 شهرستان اصفهان در وضعیت نارنجی / کاشان در وضعیت قرمز کرونایی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بر اساس اعلام وزارت بهداشت در آخرین رنگ بندی در زمینه شیوع کرونا در استان اصفهان (به جز کاشان و آران و بیدگل) 7 شهرستان در وضعیت نارنجی ، 12 شهرستان استان در وضعیت زرد و سه شهرستان در وضعیت آبی هستند. وضعیت شهرستان های استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا به شرح ذیل است: شهر های اردستان، تیران، چادگان، خوانسار، دهاقان، سمیرم، شهرضا، فریدن، فریدونشهر
شمار بستری های کرونا در مازندران به مرز 600 نفر رسید/ فوت 5 بیمار کرونایی
نارنجی و 8 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند. طبق وضعیت کرونایی استان مازندران در رنگ بندی جدید اپلیکیشن ماسک؛ شهرستان های نکا و رامسر در وضعیت قرمز، شهرستان های بهشهر، ساری، قائمشهر، جویبار، سوادکوه، بابلسر، بابل، آمل، محمود آباد، نوشهر، عباس آباد و تنکابن در وضعیت نارنجی و شهرستان های گلوگاه، میاندرود، سوادکوه شمالی، سیمرغ ، فریدونکنار، نور، چالوس و کلاردشت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. گفتنی است، این نقشه رنگ بندی کرونایی تنها بر اساس روند بستری است./فارس working(); ...
افزایش مناطق قرمز و نارنجی در نقشه کرونایی مازندران
به گزارش شمال نیوز، بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، از 13 بهمن ماه در مازندران علاوه بر رامسر، شهرستان نکا نیز در وضعیت قرمز قرار گرفت و 12 شهرستان در وضعیت نارنجی و 8 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند. شهرستان های نکا و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند. شهرستان های بهشهر، ساری، قائمشهر، جویبار، سوادکوه، بابلسر
گسترش شتابان اومیکرون در مازندران/ چرا رامسر قرمز شد؟
بیش از 25 نفر به ازای 100 هزار نفر جمعیت باشد آن منطقه در وضعیت قرمز قرار می گیرد، بین 10 تا 25 نفر در وضعیت نارنجی و کمتر از آن به تناسب در وضعیت زرد و آبی تعریف می شود. غلامی افزود:با توجه به این که در حال حاضر 16 بیماری مبتلا به کوید19 در بیمارستان رامسر بستری هستند و جمعیت این شهرستان هم 80 هزار نفر است، قطعا رنگ کرونایی آن اگر قرمز نباشد حتما نارنجی است. سرپرست دانشگاه
رنگ قرمز کرونا به گیلان بازگشت
به گزارش ایرنا، بر اساس ارزیابی ترم افزار ماسک در کمتر از یک روز رنگ زرد از نقشه کرونایی گیلان محو شد، شهرستان های نارنجی بیشتر و رنگ قرمز بار دیگر در رنگ بندی کرونایی استان ظاهر شد. بر این اساس شهرستان های لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، ماسال و رودبار که پیش از این نارنجی بودند در رنگ بندی قرمز کرونایی قرار گرفتند. شهرستان های املش، رشت، خمام، تالش، آستارا، سیاهکل و
42 شهرستان کشور به رنگ قرمز در آمدند
به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، بر اساس اعلام سامانه ماسک وزارت بهداشت با افزایش آمار مبتلایان در کشور، امروز خرم آباد، تهران، مشهد و 7 مرکز استان دیگر به رنگ قرمز کرونایی درآمدند. خرم آباد در وضعیت قرمز، بروجرد و سلسله از زرد به وضعیت نارنجی درآمدند تا به همراه الیگودرز سه شهر با وضعیت نارنجی در لرستان باشند. پلدختر و چگنی هم از وضعیت آبی به وضعیت زرد تغییر یافتند.
کردستان وارد محدوده نارنجی کرونایی شد
به گزارش هه وال موکریان ، امید بنفشی با اشاره به شیوع سویه جدید امیکرون در استان و افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری طی روزهای اخیر، گفت: با شدت شیوع و سرایت سویه جدید، وضعیت کنونی پایدار نبوده و تغییر رنگ شهرستان ها را با توجه به ورود استان به موج ششم کرونا شاهد خواهیم بود. وی آخرین وضعیت کرونا در استان را بر اساس اپلیکیشن ماسک طبق رنگ بندی تشریح کرد و افزود: وضعیت کرونا در کامیاران