سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۵۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
چند ثانیه ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۰۰:۵۱

الکاظمی: خواهان گسترش روابط با ایران هستیم

رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر عراق تلفنی گفتگو کردند. ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق تلفنی گفتگو کردند. دو طرف در این گفتگو درخصوص روابط دوجانبه و تقویت همکاری ها و هماهنگی ها در زمینه های مختلف رایزنی کردند. تبلیغات الکاظمی در این گفتگو با اشاره به روابط متمایز میان تهران و بغداد گفت که کشورش خواهان گسترش این روابط است. وی همچنین بر اهمیت ابتکارعمل های منطقه ای که در راستای نزدیک کردن رویکرد ها است، تاکید کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)