دیدار حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال لغو شد
سایر منابع:
سایر خبرها
بیانیه مس سونگون در خصوص تصمیم سازمان لیگ فوتسال
به گزارش وانانیوز، بعد از لغو بازی دو تیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال در روز پنج شنبه و اعلام سازمان لیگ فوتسال مبنی بر برگزاری این دیدار در روز یکشنبه، باشگاه مس سونگون ورزقان بیانیه ای صادر کرد: با سپاس از همدلی و همراهی رقیب قدیمی و احترام به نگرانی جناب آقای عراقی زاده قائم مقام محترم این باشگاه درباره سلامتی بازیکنان تیم شان پس
تصمیمات سازمان لیگ فوتسال راهگشا یا بلای جان؟
به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور نتوانستند ریکاوری مالی کنند. از این جهت برخی مجبور به واگذاری امتیاز و بعضی با شرایط سخت پا در عرصه لیگ برتر گذاشتند. یا اینکه سازمان لیگ در یک تصمیم عجیب در لیگ یک تعداد تیم ها را از 22 به 26 رساند و یا با بی قانونی تمام در هفته دوم و سوم امتیاز دو تیم را واگذار کرد و تیم ها تغییر نام داد و هیچگاه هم بابت چنین تصمیم عجیبی پاسخگو باشگاه ها و رسانه ها نبودند
برنامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور اعلام شد
به گزارش گروه ورزشی " تیتریک "؛ برنامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور اعلام شد. مقاومت البرز _ چیپس کامل مشهد 21 بهمن ماه 1400 ساعت 16:00 در سالن انقلاب کرج گفتنی است این مسابقات به صورت پخش زنده در صفحه اینستاگرام باشگاه به آدرس fcmoghavemat.live پخش می شود. انتهای پیام/
لغو دیدار گیتی پسند و مس سونگون
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام پایگاه خبری باشگاه گیتی پسند با توجه به مثبت شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان دیدار این تیم مقابل گیتی پسند در روز پنج شنبه 21 بهمن ماه لغو شد. آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال با ارسال نامه رسمی به باشگاه گیتی پسند ضمن تایید این خبر گفت: این دیدار ساعت 16 یکشنبه 24 بهمن در اصفهان برگزار می شود. تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با 52 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.
دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند و مس سونگون به تعویق افتاد
به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مسئولان مس سونگون با اعلام مبتلا شدن چند بازیکن این تیم به کرونا به سازمان لیگ فوتسال، فدراسیون فوتبال و مرکز پزشکی ایفمارک، خواستار لغو این بازی حساس برای حفظ سلامت بازیکنان و کادرفنی تیم شده بودند که با تصمیم سازمان لیگ فوتسال، مقرر شد این دیدار حساس هفته بیست و دوم به جای پنجشنبه 21 بهمن در روز یکشنبه هفته بعد (24 بهمن) برگزار شود. باشگاه گیتی پسند اصفهان
تعویق حساس ترین دیدار لیگ برتر فوتسال
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی ، سازمان لیگ فوتسال در پی درخواست مسئولان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان مبنی بر لغو بازی این تیم با گیتی پسند به دلیل مبتلا شدن مسی ها به کرونا، این دیدار را به تعویق انداخت. با تصمیم سازمان لیگ فوتسال، این دیدار حساس هفته بیست و دوم به جای پس فردا پنجشنبه 21 بهمن در روز یکشنبه هفته بعد (24 بهمن) برگزار خواهد شود. مسئولان مس
18 کرونایی در مس سونگون و تصمیم عجیب سازمان لیگ فوتسال!
به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که با اعلام سازمان لیگ فوتسال، دیدار حساس دو تیم مس سونگون و گیتی پسند در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه به یکشنبه هفته بعد موکول شد. علت این تصمیم، ابتلای تعدادی از بازیکنان و عوامل تیم مس به کرونا عنوان شد. پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد حدود 18 عضو تیم مس به کرونا مبتلا شده اند و تست اکثر بازیکنان این تیم مثبت بوده است. با این
ال کلاسیکو فوتسال به تعویق افتاد
هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور از روز پنجشنبه، 21 بهمن ماه با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف آغاز می شود، 3 دیدار دیگر نیز روز جمعه و بازی دو تیم گیتی پسند و مس سونگون نیز با 3 روز تأخیر در روز یکشنبه، 24بهمن ماه برگزار می شود. در مهم ترین بازی این هفته، گیتی پسند در ورزشگاه پیروزی اصفهان از مس سونگون ورزقان میزبانی خواهد کرد، دیداری که گفته می شود به دلیل ابتلای
سرمربی مس سونگون: تعویق سه روزه بازی با گیتی پسند چیزی را عوض نمی کند
به گزارش ایرنا، با تصمیم سازمان لیگ فوتسال، بازی تیم های گیتی پسند و مس سونگون در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال با سه روز تعویق به جای بیست و یکم در بیست و چهارم بهمن ماه جاری در اصفهان برگزار می شود. حمید بی غم روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: نتیجه تست کرونای حدود 90 درصد از افراد تیم بعد از بازی با تیم کراپ الوند مثبت شد و در تست دوباره باز هم نتیجه ها مثبت شد و باشگاه این
حساس ترین بازی این هفته فوتسال لغو می شود؟
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال قرار است از روز پنجشنبه به مدت دو روز برگزار شود. یکی از مهمترین و حساس ترین دیدارهای این هفته که به الکلاسیکو فوتسال ایران معروف است بین دو تیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان برگزار می شود اما با توجه به همه گیری کرونا در سطح کشور فوتسالی ها هم از این ویروس در امان نمانده اند. ظاهرا بیش از 10 بازیکن
لیگ برتر فوتسال| نبرد کراپ مقابل شهروند بحران زده/ جنگ گیتی پسند و مس در فینالی زودرس
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال فردا با انجام 4 دیدار از ساعت 16 در شهرهای مختلف برگزار می شود. در مهمترین دیدار از این هفته قرار بود دیدار حساس مس سونگون و گیتی پسند در اصفهان برگزار شود که این بازی به دلیل مبتلا شدن تعدادی از بازیکنان مس به روز یکشنبه انتقال یافت اما در یکی دیگر از بازی های مهم این هفته تیم رده سومی کراپ الوند که هفته پیش بعد از
دچار سونامی کرونا شدیم/ دیدار با گیتی پسند منطقی نیست
علیرضا صمیمی دروازه بان تیم فوتسال مس سونگون در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعویق بازی این تیم با گیتی پسند در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال گفت: قرار بود بازی فردا برگزار شود اما دچار سونامی کرونا شده ایم. تست حدود 18 نفر از اعضای تیم از جمله خود من مثبت شده است. وضعیت عجیب و غریبی است و خودمان هم تعجب کرده ایم. صمیمی درباره اینکه منشا ورود ویروس کرونا به تیم مس کجا بوده است
صف آرایی فوتسالیست های کراپ مقابل نماینده مازندران
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی عصر فردا پیگیری می شود که کراپ الوند در این هفته به مصاف شهروند ساری پذیرایی می کند . این دیدار از ساعت 16 فردا درسالن یادگار امام الوند برگزار می شود. تیم کراپ با توجه به شکست هفته گذشته خود مقابل مس سونگون ورزقان برای جا نماندن از قافله مدعیان باید فردا برنده از زمین بازی
برای کسب سه امتیاز به مصاف شهروند ساری می رویم
همراهی کنند. خوراکچی, گریزی هم به شکست هفته گذشته تیمش مقابل مس سونگون ورزقان زد و گفت : دراین دیدار فرصت های زیادی روی دروازه مس خلق کردیم که متاسفانه موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی را واگذار کردیم . تیم فوتسال کراپ الوند در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت 16 فردا در سالن یادگار امام الوند از شهروند سازی پذیرایی می کند. انتهای پیام وبگردی ورزش و جوانان قزوین
قهرمانی پلیمر کیسه در مسابقات فوتسال کارگران آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی ، این مسابقات با شرکت 16 تیم از 5 شهر تبریز ، بناب ، صوفیان، بستان آباد و ورزقان برگزار شد. در دیدار فینال این مسابقات تیم پلیمر کیسه تبریز موفق شد با یک گل داروسازی شهید قاضی را شکست داد و قهرمان شود. تیم های داروسازی دانا و نوآوران مس سونگون به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند و تیم مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان تیم اخلاق
لیگ فوتسال: بدون سازندگی و با انبوهی از بازی 3 بر صفر!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” خبرهای پیرامون لیگ برتر فوتسال زنان پیرامون کرونا، انصراف از سفر برای برگزاری مسابقه و نام های تکراری می چرخد. لیگ فرسایشی با بازی هایی که یکی پس از دیگری لغو می شود در خطر از دست دادن محبوبیت و جذابیت خود است. در 2 ماه اخیر بازی های زیادی از لیگ برتر فوتسال زنان لغو شده اند و عمده دلیل آنها تمایل یکی از دو تیم به لغو سفر به شهر
مروری بر رخدادهای ورزشی قزوین در هفته ای که گذشت
کشتی به مناسبت دهه مبارکه فجر، باحضور رئیس ادراه ورزش و جوانان استان و 70 ورزشکار در سالن شهدای شه قشلاق شهرستان آبیک برگزار شد. در این رقابت ها ابوذر معصومی رتبه اول دو و میدانی بزرگسالان استان را کسب کرد. توقف کراپ الوند در برابر مس سونگون در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران تیم کراپ الوند نتیجه بازی را 4 بر 1 به حریف خود مس سونگون واگذار کرد. تیم
برنامه هفته دوم لیگ فوتسال نوجوانان قم مشخص شد
برنامه هفته دوم لیگ فوتسال نوجوانان قم مشخص شد به گزارش قم نیوز صبح امروز کمیته فوتسال استان قم، برنامه بازی های هفته دوم لیگ برتر فوتسال نوجوانان استان قم را اعلام کرد. این مسابقات با عنوان جام یادبود مرحوم حسن عبدی برگزار می شود که برنامه بازی ها به شرح زیر است: پنج شنبه 21 بهمن ماه فولاد پارسیان - الوند (ساعت 9:30) مقاومت - مهدیار (ساعت 10:30
طوفان کرونا در لیگ برتر/ ال کلاسیکوی فوتسال لغو شد
خبرورزشی – لیگ برتر فوتسال با نزدیک شدن به هفته های پایانی حساس تر و هیجانی تر دنبال می شود. در چارچوب هفته بیست و دوم این رقابت ها قرار بود شاهد الکلاسیکوی فوتسال بین تیم های گیتی پسند با مس سونگون باشیم اما ابتلای حدود 14 بازیکن و کادرفنی تیم مس سونگون و ارائه مدارک مثبت شدن تست آنها به مراجع مربوطه باعث شد تا با تصمیم سازمان لیگ فوتسال این بازی لغو شود. این در حالی است که
فدراسیون فوتبال بازیکنان کرونایی را به خط می کند
باشگاه خبرنگاران جوان - دیدار تیم های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر که قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود، به دلیل مبتلا شدن 19 بازیکن مس سونگون به ویروس کرونا از سوی سازمان لیگ لغو و قرار است این بازی روز یکشنبه هفته آینده برگزار شود. مسئولان تیم فوتسال مس سونگون در اعتراض به بازی با گیتی پسند اعلام کرده اند که نمی توانند روز یکشنبه به میدان رفته و
دیدار حساس لیگ برتر فوتسال لغو شد
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال قرار است از روز پنجشنبه به مدت دو روز برگزار شود. در یکی از مهمترین و حساس ترین بازی های این هفته که تا حدودی تکلیف قهرمان لیگ مشخص می شود دو تیم مس سونگون و گیتی پسند باید به مصاف هم می رفتند اما این دیدار با تصمیم سازمان لیگ فوتسال به دلیل مبتلا شدن تعداد زیادی از بازیکن مس سونگون به کرونا لغو شد. طبق تصمیم سازمان لیگ این بازی قرار است روز یکشنبه 24 بهمن برگزار شود. انتهای پیام/
واکنش باشگاه گیتی پسند به تعویق دیدار با مس سونگون
به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم سازمان لیگ فوتسال مقرر شد دیدار حساس دو تیم گیتی پسند و مس سونگون در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال به جای پنجشنبه 21 بهمن، روز یکشنبه هفته بعد (24 بهمن) برگزار شود. دلیل این تصمیم، ابتلای تعدادی از اعضای تیم مس به کرونا عنوان شده است. گیتی پسند که در حال حاضر صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال ایران است، با انتشار اطلاعیه ای به این اتفاق واکنش نشان
تعویق 3 روزه دیدار گیتی پسند و مس سونگون به دلیل سونامی کرونا
به گزارش وانانیوز، بیش از 10 نفر از بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون به ویروس کرونا مبتلا شده اند و همین باعث شد تعداد بازیکنان این تیم برای دیدار با گیتی پسند اصفهان کافی نباشد. آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال، از تعویق سه روزه این بازی خبر داد و به این ترتیب، ال کلاسیکوی فوتسال ایران از ساعت 16 روز یکشنبه 24 بهمن برگزار می شود. پیش از این قرار بود گیتی پسند و مس سونگون روز پنجشنبه به مصاف هم بروند. انتهای پیام/
لغو ال کلاسیکوی فوتسال ایران
مهم ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بین دو تیم گیتی پسند و مس سونگون که قرار بود پنجشنبه انجام شود، به دلیل ابتلای نزدیک به 14 بازیکن و کادرفنی تیم مس به کرونا لغو شد. ***لغو ال کلاسیکوی فوتسال ایران به گزارش سروش ، باشگاه مس سونگون با ارسال مدارک خود به سازمان لیگ فوتسال از ابتلای نزدیک به 14 بازیکن و کادرفنی خود به بیماری کرونا خبر داد و مهم ترین دیدار هفته بیست
الکلاسیکوی فوتسال تحت تاثیر اومیکرون
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، لیگ برتر فوتسال ایران روز پنج شنبه وارد هفته بیست و دوم خود می شود. تیم های گیتی پسند و مس سونگون که به ترتیب با 52 و 48 امتیاز تیم های اول و دوم جدول رده بندی تا این جای کار هستند در این روز حساس ترین بازی هفته را برگزار خواهند کرد. در آستانه برگزاری این مسابقه که پیروزی در آن می تواند مس را به یک امتیازی صدر رسانده و صدرنشینی گیتی پسند را مستحکم تر
تعویق 3 روزه بازی، تصمیم درستی نبود/90 درصد بازیکنانم کرونا گرفتند!
ه روز بازی گیتی پسند و مس را به تعویق انداختند که نمی دانم این سه روز چه تأثیری در شرایط بدنی بازیکنان دارد! وی افزود: مس سونگون چهار دوره متوالی قهرمان لیگ برتر فوتسال شده، امسال نیز عنوان دهمین باشگاه برتر جهان را به دست آورد و بهترین تیم آسیا است؛ آیا این رفتارها حق باشگاه مس است؟ سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه اگر فکر می کنند نتیجه تست ما درست نیست، از تهران
بی صبرانه منتظر جشن قهرمانی گیتی پسند هستیم
محمد علی احمدی، عصر امروز، (دوشنبه، 18 بهمن ماه) با حضور در تمرین تیم فوتسال گیتی پسند با بازیکنان و کادر فنی گیتی دیدار و گفت وگو کرد. فرماندار اصفهان خطاب به بازیکنان و کادر فنی گیتی پسند، اظهار کرد: نتایج تیم فوتسال گیتی پسند را رصد می کنیم و با توجه به رزومه و روند رو به رشد این تیم در این فصل، امیدواریم خیلی زودتر از آنچه مستحق هستید قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شوید. به
ابتلای 9 بازیکن تیم فوتسال حفاری خوزستان به کرونا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “ دختران قهرمان “، تست کرونای 9 بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری خوزستان مثبت شده است. این بازیکنان حدود 10 روز است که علائم ابتلا به کرونا داشته اند. این در حالی است که دیدار هفته اخیر تیم فوتسال زنان حفاری خوزسنان با پارس آرای شیراز به دلیل ابتلا بازیکنان پارس آرا لغو شده بود. حال با نهایی شدن خبر ابتلا بازیکنان ملی حفاری از 10 روز پیش، مشخص شده که
هفت پروژه بزرگ صنعتی و معدنی مس در فملی
تن ذخیره مس جدید در سریدون، یزد و آذربایجان غربی، استفاده از آخرین تکنولوژی های اکتشاف ماهواره ای روز دنیا، پیوستن شرکت ملی صنایع مس ایران به جمع 10شرکت برتر تولیدکننده مس دنیا با انجام پروژه های توسعه ای، شکستن رکورد تاریخ صنعت مس ایران با تولید 290 هزار تن مس کاتدی و صادرات بیش از 1.5 میلیارد دلار در سال 1400 از جمله دستاوردهای فملی به شمار می رود. مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به شروع 13 میلیارد دلار پروژه در شرکت مس افزود: طی شش ماه آینده و با اکتشافات جدید، شاهد ارتقاء دو پله ای و کسب جایگاه پنجم ذخایر مس دنیا خواهیم بود. کد خبر 446487 ...