چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۲

750 هزار ایرانی به بیماری صرع مبتلا هستند

عضو هیئت مدیره انجمن صرع ایران با بیان اینکه 750 هزار ایرانی به بیماری صرع مبتلا هستند، گفت: 70 درصد بیماران با روش دارو درمانی و جراحی بهبود می یابند. صدای ایران - به گزارش مهر، دکتر پرویز بهرامی با بیان اینکه دومین دوشنبه ماه فوریه به عنوان روز جهانی صرع شناخته شده است، گفت: بر اساس آمار حدود یک درصد افراد جامعه یعنی حدود 750 هزار ایرانی به بیماری صرع مبتلا هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)