سایر منابع:
سایر خبرها
براساس آن دستورالعمل ها صورت می گیرد. در حقیقت می توان گفت دفترچه راهنمای مشخصی وجود دارد. این دستورالعمل ها در بازدیدهای سرزده و دیگر موارد بررسی بود که در دولت جدید بازدیدهای شبانه هم اضافه شد. حسینی می گوید درباره نوع تخلفات و مجازات مرتبط، شرایط شفافی وجود دارد و حتی تغییر شرایط مجوز یا افزایش یا کاهش حوزه فعالیت یک موسسه هم قواعد مشخصی تعریف شده است اما در کنار همه این قواعد، او به یک راهکار تازه ...
مقدس قرآن باعث جریحه دار شدن احساسات همه مردم به ویژه سادات جلیل القدر منطقه شده است. وی ضمن محکوم کردن این اقدام بی شرمانه از مسئولین ذی ربط خواهان پیگیری قاطعانه این امر شد و گفت: امیدواریم از این پس شاهد چنین حوادث ناگوار ، زشت و دور از انسانیت در منطقه نباشیم. حجت الاسلام مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام نیز در این خصوص گفت: بقعه های مبارک سید یوسف (ع) و ...
دشمنان این آب و خاک در کم رنگ کردن باورهای دینی و مذهبی نقش بر آب می شود، تصریح کرد: بی تردید توهین و بی حرمتی به مقدسات و باورهای دینی مردم جرمی آشکار و نابخشودنی است و دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی استان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا عاملین این اقدام ننگین شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات برسند. حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی ، امام جمعه شهرستان دهلران، نیز شامگاه روز ...
...: در روز های گذشته قبور کشته شدگان در اعتراض های سال گذشته مورد حمله برخی افراد قرار گرفته و تخریب شده است. تخریب و اهانت به قبور مهسا امینی در سقز، جواد حیدری در قزوین، ابوالفضل آدینه زاده در مشهد و... از جمله اقدامات گروهی بوده که با واکنش منفی جامعه روبرو شده است. هنوز مشخص نشده عوامل این تخریب ها چه کسانی هستند و از سوی چه نهاد یا جریانی سازماندهی می شود و اهداف آن ها از توهین به قبور جان باختگان و تحریک اطرافیان و خانواده آن ها چیست؟ اما نوع رویکردی که یک جریان خاص مذهبی در 40 سال گذشته دنبال کرده نشان می دهد، هدف این جریان خاص فکری و مذهبی به تصور خود اهانت به قبور معترضان را وسیله ای برای آزار بازماندگان و تحریک جامعه می دانند، اما پیشوایان اسلام به خصوص در مذهب تشیع، توهین به قبور را اقدامی شرعاً حرام می دانند. حجت الاسلام محمدتقی فاضل میبدی فعال سیاسی و استاد حوزه درباره تخریب برخی قبور کشته شدگان اعتراض های سال گذشته گفت: طبیعی است این کار شرعا حرام و عرفا قبیح است و برای هیچ انسانی قابل قبول نیست که هتک حرمت به انسانی شود که از دنیا رفته است. ما که از کرامت انسان سخن می گوییم فقط منظور کرامت در طول زندگی اش نیست، اگر کرا ...