چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۸

شناسایی 22 هزار نوزاد مبتلا به کم کاری تیروئید در کشور

سلامت نیوز : رییس اداره غدد و متابولیک وزارت بهداشت در کارگاه کشوری پورتال برنامه کم کاری تیروئید نوزادی در اهواز، گفت: در طول اجرای برنامه غربالگری در سطح کشور، 22 هزار نوزاد بیمار گذرا و دائمی شناسایی شدند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، دکتر شهین یاراحمدی در این کارگاه که امروز، دوشنبه (18 اسفندماه) در هتل نیشکر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برنامه غربالگری کم کاری تیروئید نوزادی یکی از موفق ترین برنامه های وزارت بهداشت بوده که به نوعی معادل واکسیناسیون در کشور است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)