پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۴۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
میزان ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۹

ایران به دنبال اکتشاف ذخایر معدنی در آب های آزاد است

خبرگزاری میزان: معاون سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: ایران پس از یافتن ذخایر معدنی متفاوت در آب های داخلی، براساس برنامه ریزی، ورود، مطالعه و اکتشاف در آبهای آزاد را این سازمان در دستور کار خود قرار داده است. به گزارش میزان از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور بهروز برنا افزود: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور بهره برداری از ذخایر موجود در دریاها را طی سالهای گذشته آغاز و براین اساس مطالعاتی را در دریاهای عمان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)