سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۲

ارتفاعات پارک ملی بمو آتش گرفت

سرویس جامعه پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین اجتماعی: شیراز- بعد از آتش سوزی گسترده جنگل های پاسارگاد، این بار نوبت به ارتفاعات پارک ملی بمو رسید تا طعمه حریق شود. به گزارش خبرنگار بی باک، طی چند روز اخیر حریق گسترده ای در منطقه پاسارگاد و تنگ بلاغی رخ داد که با کمک نیروهای مردمی و دولتی مهار شد. اما امروز بعد از گذشته روزها از وقوع این حریق، این بار نوبت به پارک ملی بمو رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)