سایر منابع:
سایر خبرها
دیدار امام جمعه شهرستان نظرآباد با کارمندان دامپزشکی شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد، به مناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی، امام جمعه محترم شهرستان، بخشدار مرکزی و رئیس اداره محیط زیست شهرستان نظرآباد با رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دیدار کردند. در این دیدار ضمن تبریک هفته دامپزشکی به سربازان خط مقدم عرصه سلامت و اهدای تقدیرنامه به دکتر عادل میرزاپور رئیس اداره دامپزشکی برای مجموعه دامپزشکی شهرستان آرزوی توفیقات روزافزون
دیدار معاون فرماندار شهرستان اشتهارد با کارمندان دامپزشکی شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان اشتهارد به مناسبت هفته دامپزشکی مهندس سرزعیم معاون فرماندار شهرستان اشتهارد با همکاران دامپزشکی شهرستان دیدار کردند. در این دیدار سرزعیم معاون فرماندار شهرستان اشتهارد، ضمن نکوداشت روز ملی دامپزشکی از زحمات شبانه روزی و فعالیت های جهادی همکاران در جهت افزایش سطح بهداشت عمومی و سلامت مردم و ارتقا امنیت غذایی صمیمانه تقدیر و تشکر نمودند .
دیدار فرمانده انتظامی شهرستان نایین با فرماندار ویژه شهرستان نایین
به مناسبت هفته نیروی انتظامی سرهنگ احسان بدیعیان فرماندهی انتظامی شهرستان نایین و سروان نوروزی رییس پلیس راهور شهرستان نایین با دکتر کریمی فرماندار ویژه شهرستان نایین دیدار نمودند.
تولید سالانه 137 تن عسل در شهرستان آبدانان
عبدالنبی امینی پور در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام از ادامه طرح سرشماری زنبورستان های شهرستان آبدانان خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای طرح سرشماری زنبورستان ها، جمع آوری آمار دقیق برای ثبت در سامانه جامع پهنه بندی برای دسترسی خدمات آسان تر به زنبورداران است. وی افزود: جهاد کشاورزی شهرستان آبدانان از تمام ظرفیت شهرستان از جمله کانال های خبری، دهیاران، شوراهای روستایی و افراد معتمد
دیدار از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه به مناسبت هفته نیروی انتظامی
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مبارکه از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه، نماینده ولی فقیه و ریاست عقیدتی سیاسی دیدار و تجلیل بعمل آمد.
اردوی جهادی به مناسبت هفته دامپزشکی در شهرستان اردکان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان اردکان،دکتر طاهره عظیم پور ، رئیس دامپزشکی شهرستان درباره این اردوی جهادی گفت: اردوی جهادی به تاریخ 18 مهرماه سال جاری، به مناسبت گرامیداشت روز و هفته دامپزشکی با مشارکت گروه جهادی بقیه ا.. و اداره دامپزشکی شهرستان اردکان در شهر احمد آباد برگزار شد. وی افزود: دامپزشکی شهرستان اردکان به مناسبت هفته دامپزشکی ، اقدام به ویزیت، مشاوره و
تخمه سنقری روانه بازار شد
عبدالله خسروی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، سطح زیر کشت آفتابگردان آجیلی در شهرستان سنقروکلیایی را 2150 هکتار اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود امسال 3870 تن آفتابگردان آجیلی در شهرستان برداشت شود. خسروی یادآور شد: متوسط عملکرد مزارع آفتابگردان آجیلی در شهرستان سنقروکلیایی 1800 کیلوگرم در هکتار است. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنقروکلیایی در ادامه با اشاره به بازارپسندی بالای
نظارت برعملکرد واحد های صنفی و نانوایی در شهرستان فلاورجان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس تعزیرات حکومتی فلاورجان با اشاره به اینکه که از ابتدای امسال بیش از 40 گروه گشت به صورت ویژه از اصناف شهرستان بازرسی می کنندگفت:در شهرستان بیش از 280 نانوایی یارانه ای و نیمه یارانه ای وجود دارد. اباذر جندقیان افزود:گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی ضابطان بازرس از شبکه بهداشت و اتاق اصناف شهرستان تکرار تخلفات را در این نانوایی مشاهده، گزارش آن
دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان بندرلنگه؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان ضمن تبریک هفته فراجا و خدا قوت خدمت نیرو های سخت کوش انتظامی در سطح شهرستان، سخنانی پیرامون وحدت و هم دلی بین نیروی های انتظامی و بسیج شهرستان بیان کردند. این دیدار با حضور فرمانده انتظامی شهرستان سرهنگ محمد امین نوروزی و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه برگزار شد. در پایان این دیدار هدایایی به رسم یاد بود به فرمانده انتظامی شهرستان اهدا گردید. ...
آغاز برداشت آلو از 200 هکتار باغ های شهرستان خوانسار
از شهر های غرب استان اصفهان هم اکنون در آیین آلو پزان خوانسار در حال فعالیت هستند. مدیرجهاد کشاورزی خوانسار افزود: پیش بینی می شود امسال 5 هزار تن آلو از این باغ ها برداشت شود. دانلود فیلم اصلی آغاز برداشت آلو از 200 هکتار باغ های شهرستان خوانسار آغاز برداشت آلو از 200 هکتار باغ های شهرستان خوانسار آغاز برداشت آلو از 200 هکتار باغ های شهرستان خوانسار آغاز
شهرستان کازرون با عکس شهدا مزین می شود
به گزارش دفاع پرس از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره 1300 شهید شهرستان کازرون اظهار داشت: در آستانه کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس و اجلاسیه 1300 شهید شهرستان کازرون، این شهرستان با عکس های شهدایش مزین می شود . وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان در مقابل تمام زورگویان
چند خبر کوتاه از شهرستان بجستان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جمعی از خبرنگاران مشهدی با حضور در روستای جزین شهرستان بجستان از طرح های بنیاد مسکن این روستا بازدید کردند. برگزاری همایش عفاف و حجاب بجستان به مناسبت هفته فرماندهی انتظامی همایش عفاف و حجاب با حضور جمعی از مسئولان، پرسنل انتظامی و دانش آموزان دختردرمحل سالن یاقوت بجستان برگزار شد در پایان این مراسم با اهدای شاخه گل
دیدار از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چادگان به مناسبت هفته نیروی انتظامی
به گزارش ایثار اصفهان، همزمان با فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چادگان به همراه امام جمعه محترم شهرستان و تعدادی از ایثارگران با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چادگان دیدار کردند. در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به زحمت کشان این عرصه پیام مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان به سرهنگ اوروجی تقدیم شد .
تجلیل از پرسنل اداره پست شهرستان کرخه بمناسبت روز پست
به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی پست، امام جمعه شهرستان کرخه به همراه فرمانده سپاه ناحیه کرخه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، هلال احمر شهرستان با حضور در اداره پست شهرستان کرخه،از مسئول و کارکنان آن اداره تقدیر کرد. فرمانده سپاه کرخه ضمن بازدید از اداره پست شهرستان ، از نزدیک در جریان نحوه انجام امور مربوط به پست و خدماتی که در این مرکز به شهروندان ارائه
بهار| دیدار رئیس بهزیستی شهرستان با فرماندهی انتظامی شهرستان
به گزارش روابط عمومی بهزیستی؛ منیعی فرد رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار به همراه کارشناسان بهزیستی و اورژانس اجتماعی این اداره با سرهنگ حیدری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار دیدار و هفته انتظامی را به ایشان و پرسنل انتظامی تبریک گفت . در این دیدار به همراه سایر اعضای اداری شهرستان بهار ضمن تقدیر اززحمات شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی در جهت ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان و ایجاد جامعه ای پاک ،عاری از هر گونه ناهنجاری و با شعار پلیس هوشمند و مردم قانونمدار تقدیر نمود.
برداشت دو هزار تن پسته در شهرستان خاش
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: کار برداشت محصول پسته از سطح سه هزار و 500 هکتار از باغات این شهرستان پایان یافت. مجتبی خاشی مهمترین ارقام پسته باغات شهرستان خاش شامل فندقی، کله قوچی، اکبری و احمدآقایی معرفی کرد. وی تصریح کرد: کار برداشت پسته از اواخر مردادماه بصورت دستچین آغاز و در اوایل مهرماه به اتمام رسیده است. خاشی افزود: بخشی
سفر یکروزه مدیرکل دامپزشکی استان گیلان به شهرستان فومن
به گزارش روابط عمومی دامپزشکی گیلان، دکتر هادی بابایی مدیرکل دامپزشکی گیلان در سفر یکروزه به شهرستان فومن، ضمن بازدید از اداره دامپزشکی شهرستان با فرماندار شهرستان فومن دیدار کرد. در این دیدار مهندس مرجانی فرماندار شهرستان ضمن تبریک هفته دامپزشکی گفت: دامپزشکی نقش مهمی در مدیریت غذای سالم در جامعه دارد، سلامت غذایی شهرستان بدون سلامت در حوزه دام و طیور بی نتیجه بوده و مبارزه با بیماری
دیدار رئیس بنیاد لنجان با فرماندهی انتظامی شهرستان
به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، مهدی هاشم زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان به همراه جمعی از خانواده معظم شهدا و جانبازان و معتمدین بنیاد شهید از جناب سرهنگ پریشانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان دیدار و تجلیل بعمل آمد.
ورزش شهرستان همدان گرفتار چالش مدیریتی
خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- محمدرضا بهرامی صفت: سال 1398 بود که محسن جهانشیر مدیرکل وقت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برای نخستین بار اداره ورزش شهرستان همدان را راه اندازی کرد و هیئت های ورزشی استان را نیز تکلیف کرد تا هیئت های شهرستان همدان را با معرفی رئیس هیئت راه اندازی کنند. اجرای درست این اقدام می توانست بار ورزش شهرستان همدان را از دوش اداره کل استان بردارد تا بیشتر
دیدار فرماندار پارسیان به مناسبت هفته دامپزشکی
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان، رییس و پرسنل این اداره به مناسبت فرا رسیدن هفته دامپزشکی دامپزشکی، با شهرستان فرماندار شهرستان پارسیان دیدار کردند. محمدجواد صفوی رییس اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان، در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های فرماندار شهرستان از اجرای برنامه های سلامت محور دامپزشکی در این شهرستان اظهار داشت: اداره دامپزشکی با برنامه ریزی مناسب در
دیدار فرماندار صومعه سرا با کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان به مناسبت روز دامپزشکی
به گزارش روابط عمومی دامپزشکی گیلان، مهندس اسفندیار جوشن فرماندار صومعه سرا به مناسبت روز دامپزشکی با حضور در محل اداره دامپزشکی شهرستان با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که معاون عمرانی و تعدادی از مدیران ادارات شهرستان نیز وی را همراهی می کردند، جوشن ضمن تبریک روز دامپزشکی گفت: دامپزشکی نقش مهمی در مدیریت غذای سالم در جامعه دارد، سلامت غذایی شهرستان بدون
امید برزن رئیس جدید دادگستری شهرستان برخوار شد
به گزارش ندای برخوار ؛ صبح امروز (شنبه 10 شهریورماه) آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان برخوار با حضور حجت الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان در فرمانداری برگزار شد. در این آیین طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، امید برزن به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان برخوار معرفی و از خدمات سه ساله سید عبدالله موسوی پور رئیس سابق دادگستری شهرستان
سرشماری کشاورزی، یکی از اصلی ترین ابزار های توسعه پایدار در بخش کشاورزی است
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ طهمورث عموپور فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان رودبار (صبح امروز یکشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: با ابلاغ رئیس جمهور محترم، سرشماری عمومی کشاورزی 1403، آبان امسال اجرا خواهد شد و هدف از اجرای آن فراهم کردن اطلاعات لازم برای برنامه ریزی صحیح در بخش کشاورزی است. وی بر همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان و تامین نیازمندی های لازم
روستای بدون برق در شهرستان اردستان وجود ندارد
به گزارش اردستان سلام ، قاسمعلی ناظری پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: حذف قبض کاغذی و جایگزین قبض سبز از اهداف اصلی اداره برق شهرستان در این ماه های اخیر بوده است. وی افزود: با مدیریت مصرف برق در تابستان 98 توانسته ایم کار بسیار بزرگی را انجام دهیم. 90 درصد خدمات در اداره برق اردستان غیر حضوری است مدیر اداره برق شهرستان اردستان گفت: اداره برق شهرستان
50 درصد جمعیت اردستان را بانوان تشکیل می دهند
به گزارش اردستان سلام، حمیدرضا تاملی صبح سه شنبه در جلسه کمیسیون بانوان شهرستان اردستان اظهار داشت: مشارکت، دلسوزی و فعالیت بانوان در سطح شهرستان اردستان بیشتر از آقایان است. وی افزود: بانوان شهرستان اردستان بیش از 50 درصدجمعیت شهرستان را به خود اختصاص داده اند که باید در تدوین برنامه توسعه شهرستان به این امر توجه ویژه ای شود. فرماندار اردستان گفت: پتانسیل کیفی این جمعیت
رفع تمامی نقاط تاریک و جرم خیز شهرستان سیاهکل برای پیشگیری از سرقت
به گزارش ایلنا از سیاهکل، قوام تیمورنژاد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیاهکل اظهار کرد: نظر به اینکه طبق بررسی های بعمل آمده در این شهرستان بسیاری از سرقت های خیابانی در تاریکی و کوچه های خلوت به وقوع می پیوندد از اینرو وزارت نیرو و اداره برق شهرستان ملزم به ایجاد روشنایی و استانداردسازی معابر می باشند. وی افزود: بر همین مبنا طی هماهنگی های لازم با شبکه توزیع برق استان و همین طور
کشت کنجد در 2 هزار هکتار از مزارع شهرستان فراشبند
به گزارش اول فارس به نقل ازمدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند، سید حسن موسوی با اشاره به کاشت ارقام جدید کنجد شامل داراب 2، دشتستان و محلی در مزارع شهرستان فراشبند، افزود: پیش بینی می شود در اواخر آبان برداشت کنجد به پایان برسد و پس از برداشت این دانه روغنی بیش از 2 هزار تن محصول به دست آید. این مقام مسئول با تأکید بر اینکه غالب مزارع کنجد شهرستان فراشبند به روش کم خاک ورزی یا بی خاک
زحمات نیروی انتظامی در شهرستان دیر قابل تحسین است
به گزارش خبرنگار مهر ، یونس باربرز عصر دوشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیر با تبریک هفته فراجا ، اظهار داشت: زحمات نیروی انتظامی در شهرستان دیر قابل تحسین است و امیدواریم که در راه خدمت به مردم روز به روز بهتر بدرخشند. فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه نیروی انتظامی در سطح کشور مجاهدت های فراوانی دارد و روزی نیست که شاهد پرپر شدن نیروهای انتظامی و مرزبانی نباشیم
نخستین جشنواره آلوچه و گردو در شهرستان بن آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، نخستین جشنواره گردو و آلوچه امشب_ دوشنبه شانزدهم مهر_ در شهرستان بن آغاز به کار کرد، این جشنواره با کمک بخش خصوصی و حضور کشاورزان برگزار شده و تا 27 مهر ادامه دارد. حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، در آئین افتتاحیه برگزاری اولین جشنواره گردو و آلوچه در شهرستان بن، اظهار کرد: بیش از هشت هزار تن گردو و هزار تن آلوچه به