دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۲۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۲

در ماه مبارک رمضان چگونه تغذیه ای باید داشته باشیم؟

در وعده افطار معمولاً افراد روزه خود را با مواد غذایی شیرین یا شربت ها باز می کنند که چندان توصیه مناسبی نیست چراکه بعد از یک گرسنگی طولانی به دلیل اینکه سلول های بدن بسیار گرسنه و یا اصطلاحاً حساس به انسولین هستند پس از خوردن کمی شربت یا شیرینی که حاوی قند ساده است دچار افت قند خون شدیدتری می شوند ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)