سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۸

هیچ موردی از بیماری وبا در هرمزگان گزارش نشده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اقدامات این دانشگاه در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری های واگیردار، گفت: با تلاش های انجام شده از سال گذشته تاکنون هیچ موردی از بیماری وبا در استان گزارش نشده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)