سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۰

پاداش المپیکی کادر فنی تیم ملی والیبال پرداخت شد

سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: دبیر کل کمیته ملی المپیک پاداش نقدی اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال به خاطر کسب سهمیه بازی های المپیک را در جریان مراسم تقدیر از ملی پوشان این تیم پرداخت کرد. به گزارش بی باک و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال عصر روز گذشته با حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی و مناف هاشمی معاونان وزیر ورزش ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط