سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۳۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۶

عمر و جوانی ما در رشته حقوق از دست رفت!

نامه جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق دانشگاه شیراز خطاب به مسئولین محترم کانون وکلا ضمن عرض سلام فشار بی کاری و احساس عمر و جوانی دست رفته در راه تحصیل رشته حقوق و بی انگیزگی تعداد زیادی از ما حقوق خوانده های کارشناسی به بالای رشته حقوق و سخنان ارزشمند اخیر مقام معظم رهبری که متواضعانه و از روی بزرگواری فرمودند " شرمندگی من از جوان بی کار کمتر از خودش نیست " باعث شد که نور امیدی در دل ما فارغ التحصیلان بی کار رشته حقوق بدمد ما فهمیدیم که مولا و نور چشم مردم ایران تا چه ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)