دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۵۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کوگانا ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۰

فرمانداردشتستان : تامین آب شرب نخستین سد تنگ ارم+عکس

به گزارش "کوگانا"، به نقل از ایرنا؛ ارسلان زارع روز دوشنبه در بازدید از سد تنگ ارم در بخش ارم دشتستان افزود: با توجه به مشکلات کم آبی، اولویت نخست بخش ارم تامین آب شرب مطمئن اهالی است که احداث و بهره برداری از سد تنگ ارم تاثیر بسزایی در تامین آب شرب این منطقه دارد. وی اضافه کرد: از همه امکانات و توانمندی موجود برای بهره برداری هر چه سریعتر از این پروژه استفاده خواهیم کرد. زارع اظهارداشت: برطرف کردن مشکل کمبود آب ضروری ترین کاری است که باید در بخش ارم انجام شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط