دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۰

2 عامل که باعث گرانی خرما شد

به گزارش افکارنیوز ، محسن رشید فرخی گفت: تولید خرما در کشور در سال گذشته به دلیل شرایط آب و هوایی با 30 درصد افت همراه شد. رئیس انجمن ملی خرمای کشور با بیان اینکه پیش بینی می شود که تولید خرما در سال جاری خوب باشد، گفت: برداشت خرما تا 2 ماه آینده آغاز می شود و احتمالا امسال حدود یک میلیون تن تولید داشته باشیم. وی علت گرانی خرما در ماه رمضان جاری را افزایش تقاضا عنوان کرد و گفت: در کنار افزایش تقاضا کاهش تولید در سال گذشته هم موجب افزایش قیمت شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)