سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

آنچه بر سر ارج آمد، در انتظار شرکت های بازرگانی است/ فشار مالیاتی بر دوش ...

دبیرکل مجمع واردات گفت: فشار دولت، تنها بر روی بنگاه های شفاف و شناسنامه دار متمرکز شده است. در صورتی که بسیاری از بنگاه های زیرپله ای و خاکستری در حاشیه امن و بدون پرداخت حقوق دولت، مشغول به فعالیت هستند و زور دولت به آنها نمی رسد. محمد آقایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: درآمدهای مالیاتی که دولت برای پیشبرد اهداف خود پیش بینی کرده تنها در شرایطی قابل تحقق هستند که بنگاه های اقتصادی، سودآوری داشته باشند و این به معنای آن است که دولت نباید در شرایط رکود اقتصادی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)