دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قدس آنلاین ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۸

خوردن سحری در ماه مبارک رمضان از چه اهمیتی برخوردار است؟

سحری نسبت به دو وعده افطار و شام از اهمیت بیشتری برخوردار است. کمبود انرژی در افرادی که بدون سحری روزه می گیرند باعث افت توان کاری و کاهش تمرکز مغز می شود. بخصوص در افرادی که نیار به فعالیت فکری زیاد دارند. افرادی که فکر می کنند با نخوردن سحری می توانند در ایام ماه مبارک رمضان وزن کم کنند در اشتباه هستند؛ زیرا نخوردن سحری هیچ تاثیری در کاهش وزن ندارد و نخوردن سحری باعث تجزیه ناقص چربی ها و تشکیل کتون می شود که این ماده باعث درد ماهیچه ها، سردرد و بوی بد دهان می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)