سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جام جم ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۲

کاهش جمعیت موش های پایتخت با استفاده از فوم تزریقی

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به کاهش جمعیت موش در خیابان های اصلی پایتخت گفت: بعد از استفاده از فوم تزریقی و به کارگیری روش نوین مبارزه فیزیکی با موش ها شاهد کم شدن جمعیت این جانور مضر شهری هستیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)