دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۱۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
هفته نامه نخست ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۵

اجرای طرح بزرگ "سلامت در ضیافت" در مساجد جنوب شرق تهران

شهردار منطقه 14 از اجرای طرح"سلامت در ضیافت" در مساجد جنوب شرق تهران خبر داد. به گزارش نخست نیوز و به نقل از ایسنا، فرهود حمیدی با بیان این خبر گفت: برنامه های سلامت محور در ماه مبارک رمضان با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان، استفاده از ظرفیت بالا مساجد در ارایه ی خدمات سلامت، احیا و تقویت نقش مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه های حفظ ارزش های والای اسلامی، حفظ و ارتقای بهداشت و ایمنی برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)