دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۵۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۱:۱۷

پشیمانی امارات از همراهی با عربستان نتیجه جنگ بیهوده و طولانی در یمن

تهران - ایرنا - نزدیک به پانزده ماه از تجاوز کشورهای ائتلاف عربی به سرکردگی آل سعود به کشور و مردم یمن می گذرد، اما خبری از تحقق اهداف از پیش اعلام شده برای این جنگ نشد، بلکه دامنه اختلاف بین برخی کشورها متجاوز همانند امارات و عربستان تا حدی افزایش یافت که دولت امارات در خبری غافلگیرانه اعلام کرد که جنگ این کشور در یمن پایان یافته و این کشور رسما عقب نشینی خود را از همراهی با عربستان در یمن اعلام کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)