چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۳

ترخیص 17 تن از مصدومان حادثه اتوبوس سربازان/ حال 13 تن وخیم است

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد، 17 تن از مصدومان بستری شده در بیمارستان های نمازی و رجایی شیراز ترخیص شده اند. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پس از وقوع حادثه واژگونی دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان پادگان آموزشی 05 کرمان، در کیلومتر 15 جاده نی ریز کرمان و کیلومتر 65 جاده سروستان شیراز، دو دستگاه آمبولانس از استهبان، دو دستگاه آمبولانس از داراب، یک دستگاه آمبولانس از ناحیه مقاومت سپاه نی ریز ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)