دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۴۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خرداد نیوز ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۷

قصوری از سوی ارتش وجود نداشته است

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: به نظر من و با توجه به جمیع شرایط، در این حادثه هیچ قصوری متوجه ارتش و خصوصا پادگان صفر پنج کرمان نیست. به گزارش ایسنا منطقه فارس، امیر سرتیپ علی سامانی در حاشیه عیادت فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از سربازان مصدوم بستری در بیمارستان شهید رجایی شیراز گفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)