سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۶

دست نشان:در تهران به دنبال بازی دوستانه ایم/دوبازیکن ایرانی جذب میکنیم

سرمربی نفت آبادان گفت: در اردوی تهران به دنبال برگزاری چند بازی دوستانه هستیم و همچنین قرار است در تست پزشکی شرکت کنیم. نادر دست نشان در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار دوستانه نفت آبادان مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خوبی بود. سعی کردیم از اکثر نفرات مان استفاده کنیم. چون فولادی ها زودتر از ما کارشان را شروع کرده بودند از شرایط بهتری برخوردار بودند اما بدن های بازیکنان ما هنوز به طور کامل رها نشده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)