سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۲

بدهی 2 هزار میلیارد تومانی سازمان راهداری به پیمانکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالهاشم حسن نیا صبح امروز در حاشیه نشست با استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال حدود 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای ارتقاء کمی و کیفی راه های کشور در نظر گرفتیم که با ظرفیت بودجه ای کشور در سال 95، هزینه خواهد شد. وی بیان کرد: این اعتبار برای طرح هایی از جمله روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه خیز، تجهیز ماشین آلات راهداری در کشور و ارتقاء کمی و کیفی راه ها هزینه خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)