سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
رجا نیوز ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۴

خطر صحبت کردن در مورد سرطان

متخصص رادیوتراپی انکولوژی گفت: متأسفانه در کشورما صحبت از سونامی سرطان زیاد است.حال آنکه انتشار اخباری مبنی بر این که همه در خطرند موجب تشویش و نگرانی می شود و از طرفی دیگر می تواندعامل شروع ابتلابه سرطان هم باشد. به گزارش مشرق، دکتر محمد درچین متخصص رادیوتراپی انکولوژی، تأکید کرد: در ارتباط با کنترل بیماران سرطانی در ایران و میزان بروز شیوع آن به طور حتم نیاز به اقدامات کلی وجود دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)