سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شوشان ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۶:۱۱

احتمال شعله ور شدن دوباره آتش در جنگل های باغملک به دلیل گرمای هوا

فرماندار باغملک با اشاره به مهار آتش در جنگل های ارتفاعات این شهرستان، از آمادگی بالگردهای آبپاش جهت اعزام به منطقه در صورت شعله ور شدن دوباره جنگل ها خبر داد. لطیف حیایی اهوازی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این که آتش سوزی جنگل های باغملک مهار شده است، اظهار کرد: پس از دو روز انجام عملیات اطفا حریق، شب گذشته آتش در جنگل های باغملک خاموش شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط