چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته

خودروسازان دولتی نیستند؟

وزارت صنعت که تنها به واسطه سازمان گسترش به صورت مستقیم 14.05 درصد از مالکیت ایران خودرو را دارا می باشد، از نقش قابل توجهی در مدیریت این شرکت برخوردار می باشد. "نعمت زاده" وزیر صنعت، معدن و تجارت شنبه 19 تیر با حضور در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما در رابطه با مدیریت دولت در ایران خودرو عنوان کرد: دولت در ایران خودرو 14.5 درصد سهم دارد و بابت این سهم، فقط یک کرسی در هیات مدیره و یک نماینده دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط