سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۷:۵۴

دولت یازدهم سال گذشته بیش از 60 میلیون دلار تیلاپیا وارد کرد

دولت بهار: مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان با بیان اینکه سال قبل بیش از60 میلیون دلار تیلاپیا وارد شد،گفت: در دنیا، تیلاپیا راماهی فقرامی نامند اما درایران بعنوان محصولی لوکس عرضه می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)