چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۱۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
رهیاب ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۸

درخواست قربانی اسیدپاشی اصفهان از روحانی

نمی دانم جای دیگری بروم یا باز چشمم را به دست همین دکتر بسپارم. خیلی سردرگم هستیم. با تمام نامهربانی هایی که به من شده، خیلی ها از من خواستند مصاحبه کنم ولی این کار را انجام ندادم. دوست داشتم دوستان و نزدیکانم از حالم باخبر شوند چون هیچ کس از حال ما در غربت خبر ندارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)