پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۲۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۴۰۴/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۱

جوشاندن چند باره آب، آن را سمی می کند؛ واقعیت چیست؟

شفقنا-بسیاری از مردم بر این باورند که جوشاندن مجدد آب برای چندین بار، آن را سمی یا برای سلامتی مضر می کند و باعث می شود هر بار آب تازه اضافه کنند. با این حال، علم نشان داده است که این باور نادرست است. به گزارش شفقنا به نقل از وب سایت science.mail متخصصان آب تاکید کرده اند: جوشاندن مولکول های آب را تغییر نمی دهد بلکه فقط منجر به از دست دادن گازهای محلول مانند اکسیژن و نیتروژن می شود و این ممکن است طعم را کمی تغییر دهد؛ چای یا قهوه ای که با آب دوباره جوشیده شده درست می شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)