دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۴۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۹

مسابقات بدمینتون بانوان خوزستان برگزار می شود

بانوان بدمینتون باز خوزستانی در رقابت های قهرمانی استان به مصاف هم می روند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این رقابت ها جمعه (پنجم شهریورماه) به میزبانی سالن قدس اهواز برگزار خواهد شد. در این مسابقات که به صورت دوبل و انفرادی به انجام خواهد رسید، ورزشکاران دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)