دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۰۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۰

خودسوزی یک تبتی دیگر در چین

یک گروه حقوق بشری از خودسوزی یک مرد تبتی در چین و مرگ وی خبر داد و اعلام کرد، این دومین مورد از خودسوزی تبتی ها در اعتراض به سیاست های پکن علیه منطقه تبت در دو هفته گذشته محسوب می شود. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رادیو اروپای آزاد اعلام کرد، این مرد تبتی به نام "نی کایاب" که در دهه چهارم زندگی خود به سر می برد، خودش را روز چهارشنبه در استان سیچوآن درغرب چین به آتش کشید و درپی جراحات درگذشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)