چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۱

ای کاش 16 تا ذوب آهن و نفت داشتیم!

نمایشی که تیم های جوان ذوب آهن و نفت تهران در لیگ برتر فوتبال ارائه می دهند، حسرت فوتبال دوستان ایرانی از "بی کیفیتی فوتبال داخلی" را بیشتر کرده است. به گزارش ایسنا، امسال چهاردهمین سالی است که لیگ فوتبال ایران لقب "برتر" را یدک می کشد و در تمام این سال ها تیم های متعددی خود را در حد یک مدعی نشان داده اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)