پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۷

کیانی: آرزویم بالا بردن جام قهرمانی است

به گزارش ورزش 11، مهدی کیانی در مورد برد 2 بر یک مقابل سایپا و صدرنشینی تراکتورسازی گفت: بازی بسیار سختی بود ولی خوشحالم که 3 امتیاز را گرفتیم و بعد از مدت ها صدرنشین شدیم. حفظ صدرنشینی بسیار سخت است و حالا باید با تمرکز بیشتری بازی کنیم. باید در 4 بازی بعدی هم صدرنشین باشیم تا در نهایت قهرمان شویم و بعد از 6 سال یک هدیه شیرین به مردم آذربایجان بدهیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)