چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۹

آیا سعودی ها در یمن از بمب شیمیایی استفاده کرده اند؟

شفقنا- بسیاری از سکنه شهر صنعا- پایتخت یمن – از روز یکشنبه شکایت کرده اند که گازهای خفه کننده ای برخی نقاط شهر آنها را در برگرفته و حتی باعث کشته شدن سه نفر هم شده است و بسیاری دیگر را هم مصدوم کرده است. به گزارش شفقناانگلیسی، محمد عبدالوهاب رییس بیمارستان آلمانی درصنعا می گوید پس از انفجار این بمب ها، دود و آتش بسیار عجیبی از آنها برخاست که نگرانی ها از استفاده سعودی ها از بمب های شیمیایی را بیشتر کرده است. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)