چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۳

وزارت ارتباطات با ساندیس از کارگران معترض مخابرات استقبال کرد

تسنیم: تجمع قشری از کارگران مخابرات روستایی از جلوی ساختمان مخابرات ایران طی روز گذشته به خیابان شریعتی و مقابل درهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشیده شد. به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، علاوه بر کارگران مراکز مخابرات روستایی خراسان رضوی از دیگر استان ها نیز در این تجمع حضور دارند و به صراحت خطاب به وزیر ارتباطات می گویند که خواستار تمدید قرارداد و اجرای تمام و کامل قانون بیمه هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)