چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۰

برای از بین بردن بوی بد بدن چه کنیم؟

دوش روزانه بهترین راهکار برای کاهش بوی بد ناشی از تعریق بدن است. دکتر حسین طباطبایی، درباره دلایل افزایش تعریق بدن در فصل گرما گفت: بدن انسان به روش های مختلفی مواد زائد را دفع می کند که یکی از راه های آن تعریق است. وی ادامه داد: تعریق علاوه بر اینکه مقداری مواد زائد و سموم بدن را دفع می کند درجه حرارت بدن را نیز تنظیم می کند. زیرا افزایش حرارت بدن از مقدار مشخصی به ارگان ها آسیب می رساند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط