چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه 19 دی ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۸

وزیر ارتباطات: در مجلس به من می گفتند پهنای باند اینترنت نباید اضافه شود

به گزارش پارسینه، محمود واعظی در حاشیه گردهمایی سراسری مدیران پستی کشور در جمع خبرنگاران در مورد دریافت کارت زرد از نمایندگان مجلس برای تاخیر در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، گفت: نمایندگان مجلس درباره تاخیر در اجرای شبکه ملی اطلاعات به من کارت زرد ندادند، بلکه آنها می گفتند پهنای باند اینترنت نباید توسعه پیدا کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)