چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۸

کارگروه پیشگیری از بیماری ایدز کردستان فعال تر وارد عمل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در کارگروه سلامت استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هیچ موضوعی در این دنیا وجود ندارد که به شیوه ای با بحث سلامت مرتبط نباشد. وی با بیان اینکه در تمام دنیا به موضوع سلامت با توجه به اهمیت آن در زندگی بشر به صورت ویژه توجه شده است، خاطرنشان کرد: توجه به سلامت در اجرای هر طرح و پروژه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)