پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۵۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۵:۱۸

مصرف آنتی بیوتیک در ایران فاجعه بار است

خانه ملت: دکتر علی نوبخت حقیقی با انتقاد از افزایش مصرف خودسرانه دارو در سال های اخیر، گفت: آمارها نشان می دهد که در ایران مصرف سرانه دارو بالا بوده که علت آن هم این است که پزشکان هر مقداری که بخواهند می توانند برای بیمار دارو بنویسند و مهم تر از آن اینکه افراد می توانند به راحتی با مراجعه به داروخانه ها هر دارویی را تهیه کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)