پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۰۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایران اکونا ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۲

پایان انحصار آماری در کشور

در سال های اخیر بحث گردآوری و انتشار آمار در کشور همواره محل بحث و جدل های فراوانی به ویژه بین مرکز آمار و بانک مرکزی بوده است و بخش خصوصی با استناد به اینکه برخی آمارهای لازم منتشر نمی شود و برخی دیگر نیز دارای تفاوت ها و گاه تناقضات زیادی هستند، تصمیم به ایجاد چنین مرکزی گرفته است. رسانه ها نوشتند که برق بدون اطلاع مردم گران شده است. در این شرایط حتی مشترکان ناخواسته و بدون هیچ گناهی بدهکار هم شده اند.... ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)