چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۳۹

اکبری: اگر در بازی ویدئو چک بود، ما می بردیم

خبرگزاری تسنیم: پیمان اکبری در مورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. من به تیم خودم افتخار می کنم چون از لحاظ مهره با حریف تفاوت داشتیم. یک بازی را مهره ها نمی برند، بلکه هر تیمی در زمین بهتر بازی کند برنده می شود. وی ادامه داد: بازیکنان من چند هفته فوق العاده را پشت سر گذاشتند و تمرین های خوبی انجام دادند، امروز هم عالی بازی کردند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)