دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
موسیقی ما ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۳:۵۷

وقتی گاسپاریان از ماما می خواند

موسیقی ما - ارامنه ارمنستان و ایران با یکدیگر برادر هستند و فرهنگ نزدیکی دارند. اینها را جیوان شب گذشته در کنسرتش گفت. بالاخره طلسم شکست و نوازنده شهیرِ دودوک، جپوان گاسپاریان به همراه اعضای گروهش در برج میلاد تهران به اجرای برنامه پرداخت. کنسرتی که می توانست سالِ گذشته برگزار شود؛ اما بیماریِ نوازنده ای که همچنان در 90 سالگی با شور و هیجان می نوازد، مانع از آن شد. امسال هم قرار بود دو اجرا داشته باشد که به علت درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلح نظام به یک اجرا تغییر پیدا کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط