چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
هماخوزستان ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۳

دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای دومین سال پیاپی به عنوان دستگاه نمونه نمازی ...

سه شنبه پنجم بهمن ماه 1395 در اجلاس سراسری نماز که در محل استانداری خوزستان برگزار گردید، دستگاه های اجرائی برتر استان خوزستان در زمینه نماز و توجه به این فریضه واجب الهی معرفی و از آنان تجلیل شد. در این مراسم، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای دومین سال پیاپی به عنوان دستگاه نمونه نمازی استان انتخاب گردید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط